اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۷۰۶

بازیکن‌موردغضب‌قلعه‌نویی‌به‌فیفا شکایت‌می‌کند؟

گفته میشه که حمزه یونس قراردادش را یکطرفه فسخ می کند واحتمالا این بازیکن از تراکتورسازی به فیفا شکایت می کند.
۱۳:۴۸ - ۰۵ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-با حضور امیر قلعه‌نویی در تبریز حمزه یونس بازیکن گرانقیمت تراکتورسازی از این تیم کنار گذاشته شد تا حاشیه جدیدی برای این تیم به وجود بیاید.
بعد از کنار گذاشته شدن این بازیکن، زمزمه‌هایی درباره اختلافات حمزه یونس با مسوولان تراکتورسازی به وجود آمد و حتی عنوان شد که برخی تیم‌ها خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.
 هر چند امیر قلعه‌نویی خیلی زود این بازیکن را کنار گذاشت اما مسائل فنی در این موضوع دخیل نبود و عدم حضور این بازیکن سر تمرینات باعث شد تا مورد غضب قلعه‌نویی قرار بگیرد.
 مشکل حمزه یونس هم عدم دریافت مطالباتش بود که برعکس حرف‌های مدیرعامل تراکتورسازی، این تیم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد.
حالا حمزه یونس بعد از عدم دریافت مطالباتش در چند ماه گذشته، قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد تا در این شرایط حتی بحث تهدید به فیفا را هم پیش بکشد.
 یونس که در چهار ماه گذشته هیچ‌گونه دریافتی از باشگاه تراکتورسازی نداشته، حتی با پیشنهاد باشگاه برای دریافت دو ماه از مطالباتش به صورت یکجا و دریافت دو ماه دیگر در هفته‌های آینده مخالفت کرد تا طبق قانون اختیار یکطرفه فسخ قراردادش را داشته باشد.
 سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این خصوص اینطور توضیح می‌دهد: «به خاطر مشکلاتی که داشتیم، نتوانستیم حدود چهار ماه از مطالبات حمزه را بدهیم.
ما از این بازیکن فرصت خواستیم تا دو ماه مطالباتش را بدهیم و مابقی طلبش را در هفته‌های آینده پرداخت کنیم.
سایر بازیکنان خارجی با این شرط موافقت کردند ولی حمزه یونس قبول نکرد و گفت قراردادش را یکطرفه فسخ می‌کند.» با توجه به اینکه موضوع این بازیکن و باشگاه تراکتورسازی به فیفا کشیده، به نظر می‌رسد تراکتورسازی هم دلایلی برای ارائه به فیفا داشته باشد، از جمله اینکه این بازیکن از حضور در تمرینات سرباز زده و به همین دلیل قلعه‌نویی او را کنار گذاشته است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین