اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۶۱۳۶
 فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد

لزوم حمایت از جوانان برای تحقق توسعه پایدار کشور

لزوم حمایت از جوانان برای تحقق توسعه پایدار کشور
فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر لزوم توجه به امور جوانان و هموار کردن مسیر پیشرفت آن‌ها گفت: حمایت از جوانان تحقق پیشرفت و توسعه پایدار کشور را به همراه خواهد داشت.
۱۲:۱۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

هدایت الله جمالی پور در گفتگویی اظهارکرد: جوانان آینده‌سازان این کشور هستند و ساماندهی امور جوانان یک وظیفه ملی است. جوانان این مرز و بوم بسیار مستعد هستند و به‌رغم کاستی‌ها و محدودیت‌ها توانسته‌اند با دست خالی، موانع پیشرفت را بردارند و در زمینه‌های مختلف حماسه آفرینی کنند.

وی افزود: ما تا سه عنصر زبان، قلم و قدم را درست نکنیم حتی نمی‌توانیم به توسعه پایدار فکر کنیم. هر کس هر حرفی که دلش می‌خواهد، می‌زند و به منافع ملی آسیب می‌رساند. گاهی یک کلمه می‌گوییم یا یک خط می‌نویسیم و باید هزینه بین‌المللی بدهیم. اصلی‌ترین مشکل ما همین موارد است و باید این‌ها را حل کنیم. از قدیم هم عنوان شده که «هر سخن جایی و نقطه مکانی دارد.»

جمالی‌پور با اشاره به اینکه پویایی و نشاط از شاخصه‌های جوانی است،گفت: همه مدیران باید از این ظرفیت استفاده کنند و با به کارگیری جوانان و میدان دادن به آن‌ها، هم پویایی و نشاط را به سازمان خود تزریق کنند و هم زمینه را برای رشد و تعالی جوانان فراهم آورند.

وی تاکید کرد: مدیریت ریسک از لوازم اصلی توسعه است اما بسیاری از مدیران ما به این موضوع اعتقاد ندارد. همه ما باید یک زبان مشترک داشته باشیم و آن زبان مشترک، عزت کشور ماست.
انتهای پیام

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین