اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۶۰۸۸

پورعلی گنجی دو راهی پرسپولیس و السد

پورعلی گنجی دو راهی پرسپولیس و السد
مرتضی پورعلی گنجی دومین فصل حضور در السد را پشت سر می‌گذارد و توانسته عملکرد خوبی از خود نشان بدهد.
۰۹:۲۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

مرتضی پورعلی گنجی دومین فصل حضور در السد را پشت سر می‌گذارد و توانسته عملکرد خوبی از خود نشان بدهد. قرارداد پورعلی گنجی در نیم فصل دوم سال جاری به پایان رسید و با توجه به عملکرد خوب این بازیکن ایرانی، سران باشگاه السد چاره‌ای جز تمدید قرارداد او نداشتند. قرارداد پورعلی گنجی با السد به پایان رسیده و هنوز معلوم نیست که این بازیکن در السد باقی می‌ماند و قراردادش را تمدید می‌کند یا اینکه از تیم جدا می‌شود.

البته هواداران السد با توجه به عملکرد بسیار خوبی که پور علی گنجی در این تیم داشته خواستار تمدید قرارداد او هستند و به احتمال زیاد این بازیکن فصل بعد هم در این تیم باقی خواهد ماند.

حسن مطر، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال قطر درباره حفظ بازیکنان کلیدی السد از جمله پورعلی گنجی می‌گوید: «السد نیازی به تغییر در سطح بازیکنان خود ندارد. باید ژاوی، بونجاح، حمرون و مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ایرانی خود را حفظ کند. این بازیکن نمایش فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد و سطح فنی بالایی دارد.»

السد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده و این شانس را دارد که با بازیکن ایرانی خود جام قهرمانی را بالای سر ببرد. البته پورعلی گنجی یکی از بازیکنانی است که برانکو مدت‌هاست به جذب او علاقه دارد و اگر محرومیت پرسپولیس در فصل جابه‌جایی تابستانی برداشته شود و پورعلی گنجی قراردادش را تمدید نکند اصلا بعید نیست که او راهی پرسپولیس شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین