اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۵۶۰
با پرسپولیس قرارداد دارم

اومانیا: به شایعات توجهی ندارم/ آماده‌ام اما تصمیم با برانکو است

مدافع کاستاریکایی تیم پرسپولیس گفت: توجهی به شایعات مطرح شده پیرامون جدایی‌ام از پرسپولیس ندارم و فقط روی دو بازی آینده تمرکز کرده‌ام.
۰۹:۵۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مایکل اومانیا در خصوص شایعات اخیر پیرامون جدایی‌اش از پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل، اظهار داشت: توجهی به شایعات ندارم و تمرکز خود را روی تمرینات گذاشته‌ام تا هر چه زودتر به جایگاه خود در ترکیب تیم برگردم.

وی در پاسخ به این سؤال که از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس خسته نشده است، عنوان کرد: من در وضعیت بدنی خیلی خوبی به سر می‌برم و طبیعی است که در این شرایط دوست داشته باشم بیشتر بازی کنم. هیچ بازیکنی از نیمکت‌نشینی خوشحال نمی‌شود و من آن قدر خوب تمرین می‌کنم که هر چه زودتر شرایط را به نفع خود رقم بزنم. تصمیم‌گیرنده در این مورد سرمربی تیم است و تابع او هستم.

اومانیا درباره اینکه گفته می‌شود در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار دارد، گفت: تاکید می‌کنم فعلا تمرکز خود را روی دو بازی که تیم پیش‌رو دارد، گذاشته‌ام. این دو بازی برای من خیلی اهمیت دارد و در تعطیلات نیم فصل خیلی بهتر می‌توانم درباره خیلی از مسائل تصمیم گیری کنم. من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و برای این موضوع اهمیت زیادی قائلم.

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس خاطرنشان کرد: اوضاع تیم خیلی خوب است و نتایج اخیرمان به خوبی این مسئله را نشان می‌دهد. بازیکنان به درک بالایی از بازی یکدیگر رسیده‌اند و این هماهنگی و انسجام تیمی می‌تواند ما را در مسیر درستی برای رسیدن به صدر جدول قرار دهد. آنچه مهم است اینکه نباید امتیاز از دست دهیم و بازی به بازی پیش برویم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین