اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۴۴۲

رحماني : از قلعه نویی ناراحتم

حواشي بختيار رحماني تمام نشدني است. بعد از اتفاقات حضور او در اهواز در بازي با فولاد به نظر مي‌رسيد بختيار قصد دارد با آرامش براي تراکتور بازي کند اما با حضور قلعه‌نوعي هم حاشيه‌هاي اين هافبک پايان نيافت.
۱۲:۲۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- حواشي بختيار رحماني تمام نشدني است. بعد از اتفاقات حضور او در اهواز در بازي با فولاد به نظر مي‌رسيد بختيار قصد دارد با آرامش براي تراکتور بازي کند اما با حضور قلعه‌نوعي هم حاشيه‌هاي اين هافبک پايان نيافت. او که پس از بازي با استقلال اهواز در پاسخ به گلايه هاي سرمربي ، از جدايي قطعي‌اش حرف زده بود حالا حرف هاي ديگري دارد.

*پس از بازي جمعه گفته بودي فقط منتظر نيم فصل هستي تا از تراکتورسازي بروي؛ اين موضوع صحت دارد؟

من به هيچ عنوان چنين چيزي نگفته‌ام و فقط عنوان کردم که اميدوارم اين چند ديدار نيز به خوبي و خوشي براي تيم تراکتورسازي بازي بکنم.
من سرباز هستم و با تمام وجودم براي تيم تراکتورسازي مي‌کنم اما علي‌رغم تمام احترامي که به همه مردم آذربايجان و شخص سعيد عباسي قائلم، شرايط زندگي من طوري نيست که بخواهم به ادامه همکاري با تراکتورسازان خوش‌بين باشم.
پنجشنبه و پس از برد شيريني که مقابل استقلال خوزستان کسب کرديم، من فقط اعلام کردم که اميدوارم بعد از اتمام نيم فصل، بتوانم يک تصميم درستي در مورد آينده‌ام بگيرم.

* خدمت سربازي‌ات چه زماني به اتمام مي‌رسد؟

سربازي من در نيم فصل به اتمام مي‌رسد و بعدازآن مي‌توانم در مورد آينده تصميم‌گيري کنم.

*ولي سعيد عباسي اعلام کرده بود که سربازي بختيار رحماني شهريور 95 به اتمام مي‌رسد.

من 10 ماه کسري خدمت گرفته‌ام و اين کسري خدمت در حال حاضر در دست من است ولي من تابع قانون هستم و هر چه آنان بگويند قبول مي‌کنم که بايد از سردار کمالي هم نهايت تشکر را داشته باشم.
من با دستور سردار کمالي و به خاطر احترام به نظام مقدس جمهوري اسلامي به خدمت سربازي آمده‌ام اما به دليل اينکه 2 بار از دادگاه نيز تبرئه شده بودم، هنوز هم معتقدم پرونده‌ام هيچ مشکلي نداشت و در حال حاضر نيز همه مدارک آن موجود است.
من تمامي مدارکم در حال حاضر کامل هست و زماني که مسئولين نظام‌وظيفه آن را رؤيت کردند، مي‌توانند در مورد من تصميمات لازم را اتخاذ کنند.

*سينا عشوري هم طي اظهار نظري اعلام کرده بود که اگر رحماني دلش با تراکتورسازي نيست مي‌تواند از اين تيم جدا شود.

از سينا ممنونم. او در جريان زندگي من قرار دارد و از سختي‌هايي که مي‌کشم، آگاه است. شرايط زندگي من با بقيه فرق دارد و با 2 فرزندي که دارم، در 2 سال گذشته سختي‌هاي فراواني کشيدم و زندگي شخصي‌ام لطمه‌هاي وحشتناکي را متحمل شده است.

*چه مشکلاتي در تبريز و تيم تراکتورسازي داري که حاضر به ادامه همکاري با اين تيم نمي‌شوي؟

من 2 سال است که حتي يک ريال هم از اين فوتبال پولي دريافت نکرده‌ام و بدون هيچ چشم‌داشتي براي موفقيت تراکتور خودم را به آب‌وآتش مي‌زنم که اين تيم به موفقيت دست پيدا کند اما بااين‌حال حتي نمي‌توانم در تيم ملي بازي بکنم.
من به تبريز آمدم تا به تيم تراکتورسازي کمک کنم اما الآن بچه‌هايم در کنار من نيستند که اين موضوع فشار زيادي بر روي من مي‌آورد و تنها مشکل من در تراکتورسازي، مسائل مالي نيست.

* يعني احتمال ماندنت در تبريز و تيم تراکتورسازي وجود دارد؟

اين احتمال وجود دارد.همه فوتبالي‌ها مي‌دانند که من هميشه دوست داشتم در خدمت امير قلعه‌نوعي باشم و از او نيز بسيار ممنونم چون اميرخان هميشه از من حمايت کرده و هميشه از من به نيکي ياد کرده است اما در حال حاضر شرايط به‌گونه‌اي است که احتمال ماندن من در تراکتورسازي براي نيم فصل دوم بسيار کم است.

*امير قلعه‌نوعي هم که پس از اتمام بازي با استقلال اهواز نسبت به عملکرد بازيکنان سرباز معترض بود.

من حرف‌هايم را به او گفتم اما از اين موضوع ناراحتم که ايشان بحث احسان حاج صفي را به ميان آورد. احسان بازيکن بسيار خوبي است اما زماني که او براي تيم تراکتورسازي به‌عنوان بازيکن سرباز بازي کرد، حدود 400، 500 ميليون از اين تيم پول گرفت.
بحث من سر پول نيست اما هيچ‌گاه نمي‌شود احسان حاج صفي را که تنها براي يک نيم‌فصل از تراکتورسازي چندين ميليون پول گرفت را با بازيکنان سربازي که امسال بدون هيچ چشم‌داشتي براي اين تيم بازي مي‌کنند مقايسه کرد.
ناراحتي من تنها از قلعه‌نوعي بود که چنين صحبت‌هايي را مطرح کرده اما به خود او هم اعلام کرده‌ام که شرايط روحي و رواني من در تبريز چندان خوب نيست.

*در صورت جدايي از تيم تراکتورسازي مقصد بعدي خود را مشخص کرده‌اي؟

من 3، 4 پيشنهاد از تيم‌هاي بسيار خوب ليگ برتري دارم که پس‌ از اين چند بازي در تيم تراکتورسازي، در مورد آنان نيز فکر خواهم کرد.

*برخي از رسانه‌هاي استان نسبت به مصاحبه اخير تو به‌شدت موضع‌گيري کرده و از آن انتقاد کردند.

افرادي که اين حرف‌ها را مطرح مي‌کنند، آدم‌هاي به‌شدت عقده‌اي هستند که من حتي به دليل اينکه اين حرف‌ها اهميتي برايم ندارد، مطالبي که آنان منتشر کرده‌اند را هم نمي‌خوانم.
من در تراکتورسازي زحمت مي‌کشم و هر چه مسئولين برايم صلاح بدانند را انجام مي‌دهم اما خواهش مي‌کنم آدم‌هاي عقده‌اي حرف نزنند.
هر چه خدا بخواهد همان مي‌شود اما افرادي که از هيچ‌چيز خبر ندارند ولي از عملکرد من انتقاد مي‌کنند، ارزش جواب دادن را هم ندارند.
از همه افرادي که نسبت به عملکرد من معترض هستند مي‌خواهم که من را درک کرده و فقط براي يک لحظه هم که شده، خودشان را جاي من بگذارند.
من قسم مي‌خورم اگر روزي مصدوم شده و نتوانم بازي کنم، هيچ‌کس حتي يک هزار تومني هم دست بچه‌هاي من نمي‌دهد و من حق‌دارم که نسبت به آينده آنان و خانواده‌ام احساس مسئوليت کنم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین