اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۳۵۹

وضعیت بد تیموریان، شجاعی و دژاگه در فوتبال قطر

سه هافبک تیم ملی کشورمان وضعیت بدی در لیگ قطر داشته و احتمال جدایی‌شان از تیم‌هایی که در آنها عضویت دارند، وجود دارد.
۱۳:۲۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بر اساس گزارش روزنامه «الوطن»، آندرانیک تیموریان نتوانسته خود را با شرایط تیم ام‌صلال وفق دهد و عملکردی مشابه با زمانی را که در تیم الخریطیات داشت به نمایش بگذارد. از دست دادن بسیاری از بازی‌ها به خاطر مصدومیت‌های مداوم باعث شده این هافبک ایرانی در صدر فهرست بازیکنانی قرار بگیرد که ام‌صلال را ترک می‌کنند.

بر اساس این گزارش، آندرانیک تیموریان پیشنهاداتی از باشگاه‌های غیرقطری به خصوص ایران دارد. روزنامه الوطن نوشت که به عنوان یک بازیکن با تجربه‌های جهانی انتظار می‌رفت آندو بتواند در این فصل به ام‌صلال در کسب نتایج خوب کمک کند.

همچنین «الوطن» گزارش داد؛ با توجه به اینکه تنها چند روز دیگر تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده، باشگاه الغرافه قصد دارد چند بازیکن خود را که پایین‌تر از سطح انتظار ظاهر شده‌اند رد کند. در این گزارش اشاره‌ای به نام مسعود شجاعی، هافبک تیم ملی کشورمان نشده ولی با توجه به تصویری که از او برای این گزارش استفاده شده، به نظر می‌رسد او یکی از بازیکنانی خواهد بود که از این تیم کنار گذاشته خواهند کرد. همچنین تیتر «ستاره‌ها در دروازه خروجی» این موضوع را به نوعی تأیید می‌کند.

در کنار شجاعی و تیموریان، اشکان دژاگه، هافبک تیم ملی کشورمان نیز وضعیت خوبی در العربی ندارد و بحث جدایی او هم از این تیم قطری به گوش می‌رسد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین