اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۳۲۷
مربی بدنساز تیم امید به خاطر روادید دیپورت شد

کاشانی: شاید کی‌روش به خاطر کفاشیان یا قراردادش می‌خواهد به ما کمک کند

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان علت دیپورت مربی این تیم را در فرودگاه امام خمینی (ره)، مسئله روادید اعلام کرد.
۱۷:۳۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حبیب کاشانی در مورد وضعیت منصور پورحیدری خاطرنشان کرد: شب گذشته با مظلومی صحبت کردم که به من گفت پورحیدری هنوز بستری است. الان هم با پزشک او صحبت کردم، خوشبختانه پورحیدری در یکی از بهترین بیمارستان‌های تهران بستری است و خطر هم رفع شده است. با وجود یک کارگروه پزشکی قرار است هر چه سریع‌تر خطر رفع شود. امروز متخصصان مغز و اعصاب هم تمام تلاش خود را انجام دادند تا خطر رفع شود.

وی در خصوص اینکه چرا بدنساز تیم امید در فرودگاه امام‌ خمینی (ره) دیپورت شده است، خاطرنشان کرد: مربی بدنساز تیم امید ساعت 23:50 شب گذشته وارد کشور شد و با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بود روادید او در فرودگاه صادر شود، اما ساعت 1:40 بامداد با من تماس گرفتند و گفتند مشکلی پیش آمده است. ظاهراً این مربی پیش از این با پاسپورت انگلیسی برای اخذ روادید اقدام کرده بود که موفق نشده بود و در مرتبه دوم با پاسپورت استرالیایی به ایران آمده است. به هر حال این مربی با پرواز ساعت 4:05 صبح به دبی برگشت تا ما بتوانیم مشکل او را حل کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص اینکه چرا گفته فضای ورزش کشور ما المپیکی نیست، اظهار داشت: ما یکی از بهترین شرایط را برای صعود به المپیک داریم و تا الان 24 بازی دوستانه را انجام داده‌ایم، البته اینکه گفته‌ام فضای کشورمان المپیکی نیست مثلاً به خاطر این بوده که یک بوکسور ما که قرار است در اردو باشد می‌خواهد ماهی دو میلیون تومان حقوق بگیرد. بالاخره او با این شرایط نگران خانواده‌اش است. حالا می‌تواند با این نگرانی تمرین کند؟ شما می‌توانید این فضا را از محمد بنا بپرسید که آیا وضعیت تیمش برای المپیک خوب است. اگر من حرفی می‌زنم در شرایطی است که بهترین وضعیت را برای آماده‌سازی المپیک داریم، اما دیگران هم باید این‌طور باشند.

کاشانی ادامه داد: گفته شده به قهرمان المپیک 300 سکه پاداش داده می‌شود، اما باید فضا هم فراهم شود تا ورزشکاران خوب تمرین کنند و به قهرمانی المپیک برسند. غیر از این باشد این اتفاق رخ نمی‌دهد. باز هم می‌گویم ما به صعود بسیار امیدوار هستیم و شرایط‌مان خوب است و همین الان هم با قرعه خوبی برای صعود به المپیک روبه‌رو شده‌ایم، اما دیگر حریفان هم همینطور هستند، یک دوستی به من گفت برای المپیک چقدر آماده هستید که من گفتم 80 درصد. آن دوست در جواب گفت پس به این صورت به المپیک صعود می‌کنیم، اما من به او گفتم بقیه تیم‌ها هم به همین اندازه آماده هستند.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص برنامه‌های این تیم تا آغاز مسابقات مقدماتی المپیک عنوان کرد: تیم به بندرعباس می‌رود و در آنجا تمرینات خود را ادامه می‌دهد. البته خیلی‌ها می‌گویند که چرا ما اردوهای‌مان را داخل کشور برگزار نمی‌کنیم که آن هم دلایل خاص خودش را دارد. مثلاً برای حضور در بندرعباس باید روزی 500 هزار تومان هزینه کنیم، در حالی که این هزینه در خارج از کشور 250 هزار تومان است. ما تیم فدراسیون فوتبال هستیم و آنقدر در این مدت بدقولی صورت گرفته که برای رفتن به یک هتل در کشور خودمان به ما می‌گویند تمام پول شش روز اردو را باید یک جا پرداخت کنید، اما در کشورهای دیگر این سختگیری‌ها وجود ندارد.

کاشانی افزود: در ضمن باید مسائلی که بین تیم ما و تیم‌های استقلال، نفت و تراکتورسازی به وجود آمده است، حل شود. در مجموع ما صبح یازدهم دی به مشهد می‌رویم و از آنجا به امارات خواهیم رفت. قرار بود روز چهاردهم هم با ویتنام بازی کنیم، اما ظاهراً آنها پشیمان شدند و باید دنبال حریف دیگری باشیم، صبح 18 دی هم به قطر خواهیم رفت.

وی در واکنش به اینکه محمد خاکپور گفته کی‌روش سه بار اعلام کرده نمی‌تواند به تیم امید کمک کند، گفت: باید ببینیم کمک به چه معنی است، قطعاً حضور کی‌روش می‌تواند در قطر به ما کمک کند. بالاخره تیم امید هشت، نه بازیکن تیم ملی بزرگسالان را دارد و حضور کی‌روش می‌تواند تأثیرگذار باشد، اما واقعیت این است که کی‌روش در آخرین جلسه‌ای که با او داشتیم سه بار به صراحت گفت نمی‌تواند به ما کمک کند، اما به هر دلیلی شاید صحبت‌های کفاشیان و شاید قراردادش، می‌خواهد به ما کمک کند. ما هم باید ببینیم در چه قسمتی به کمک نیاز داریم و از کمک‌های او استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین