اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۳۱۹
اومانیا

برای قهرمانی ۱۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم/ تیم‌مان امسال کامل‌تر است

مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این فصل تیم متفاوتی نسبت به فصل پیش داریم و تیممان یکدست و کامل است.
۱۷:۱۱ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مایکل اومانیا در خصوص پیروزی تیمش در دیدار با راه‌آهن اظهار داشت: امتیاز کامل این بازی برای ما خیلی مهم بود و امیدوارم بتوانیم همین روند را در دیدارهای آینده هم ادامه دهیم، چراکه تیم در فرم ایده‌آل خود قرار گرفته و در بهترین شرایطش به سر می‌برد.

وی با تأکید بر اینکه از زمان حضور در پرسپولیس شرایط تیمش را تا این حد خوب ندیده بود، یادآور شد: با تمام احترامی که برای بازیکنان فصل پیش پرسپولیس قائلم، باید بگویم که در این فصل نفرات متفاوتی جذب کردیم. البته نمی‌خواهم بگویم بازیکنان قبلی تیم ضعیف بودند، بلکه منظورم این است که امسال تیممان کامل‌تر شده است و به نوعی منسجم‌تر و کامل‌تر هستیم. بازیکنان فعلی تیم راحت‌تر یکدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و به درک خوبی از بازی هم رسیده‌اند.

مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نیمکت‌نشینی‌های اخیر خود و شرایط فعلی‌اش نیز عنوان کرد: واقعیت امر این است که یک بازیکن دوست دارد همیشه بازی کند، اما وقتی خیلی کم این اتفاق رخ می‌دهد مجبور است تمرینات خود را بیشتر کند تا از دیگر بازیکنان عقب نماند. به هر حال تأثیر بازی برای نگه داشتن بازیکن روی فرم ایده‌آل بدنی بیشتر از تمرین است و من مجبورم تمرینات بیشتری انجام دهم تا این خلأ را جبران کنم.

اومانیا در پاسخ به این پرسش که تیم فعلی پرسپولیس چه حد شانس قهرمانی دارد، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم این روند را ادامه دهیم، چرا که نه و صد در صد می‌توانیم در پایان فصل قهرمان شویم.

این مدافع کاستاریکایی در واکنش به این پرسش که او هم به مانند برانکو اعتقاد دارد پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران از نظر کیفی است، گفت: ما تیم جوان و باکیفیتی داریم و این تیم با توجه به شرایط سنی بازیکنانش می‌تواند سال به سال بهتر شود. اینکه در پایان این فصل بتوانیم به جام برسیم بستگی به خودمان دارد. ما 15 فینال دیگر پیش‌رو داریم و باید قدم به قدم پیش برویم و به هدف نهایی خود برسیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین