اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۲۴۰
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل راه‌آهن

دیدار تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیس در نیمه نخست با برتری سرخپوشان به پایان رسید.
۱۵:۱۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-دیدار تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیس در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 14:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با دو گل به سود سرخپوشان به پایان برسد. مهدی طارمی در دقایق 24 و 42 گل‌های پرسپولیس را وارد دروازه راه‌آهن کرد تا شاگردان برانکو پیروز به رختکن بروند.

برای راه‌آهن ایگور ننزیچ، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، سیداحمد مهدی‌زاده، بهادر عبدی، حمیدرضا دیوسالار، فرشاد فرجی، مهرداد محمدی، میلاد محمدی، حسین خیری و سباستین استراندوال در ترکیب قرار گرفتند. برانکو ایوانکوویچ هم برای این دیدار سوشا مکانی، لوکا ماریچ، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه و مهدی طارمی را از ابتدا در ترکیب قرار داد.

دقیقه 14: بازی بسیار سرد آغاز شد و بازیکنان بیشتر درگیرانه بازی می‌کردند که در یکی از این درگیری‌ها فرشاد احمدزاده از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 18: احمد نوراللهی شوتی را روانه دروازه راه‌آهن کرد که فرشاد فرجی توپ را از روی خط دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 21: احمد نوراللهی در محوطه جریمه راه‌آهن پاس خوبی را به دهانه دروازه ارسال کرد که مهدی طارمی توپ را به بیرون زد.

دقیقه 25: مهدی طارمی پشت محوطه جریمه توپ را روی پای راست خود آورد و با ضربه‌ای زمینی توپ را به قعر دروازه راه‌آهن فرستاد.

دقیقه 30: محسن بنگر از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 42: حرکت تیمی پرسپولیسی‌ها و در انتها پاسکاری طارمی، نوراللهی و عالیشاه در محوطه جریمه راه‌آهن گل دوم را رقم زد. توپی که عالیشاه نتوانسته بود تبدیل به گل کند، در برگشت توسط طارمی در دروازه جای گرفت.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین