اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۲۰۲۷

پانادیچ: بیرانوند فصل بعد هم بهترین دروازه‌بان است/ پرسپولیس در قهرمانی هت‌تریک می کند

پانادیچ: بیرانوند فصل بعد هم بهترین دروازه‌بان است  پرسپولیس در قهرمانی هت‌تریک می کند
ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس، به طور کلی یک کاراکتر خاص و جذاب دارد.
۰۹:۰۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

 ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس، به طور کلی یک کاراکتر خاص و جذاب دارد.

 از روز اولی که برانکو ایوانکوویچ در فروردین 1394 به تهران آمد تا هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد، ایگور نیز به عنوان یکی از دستیارانش راهی ایران شد و از آن روز تاکنون، تنها دستیار برانکو بوده که همیشه در کنار او قرار داشته و هرگز رفیق صمیمی‌‌اش را ترک نکرد. البته عملکرد ایگور در این مدت نیز فراتر از انتظار بوده زیرا با آماده ساختن علیرضا بیرانوند توانست دو سال پیاپی بیشترین کلین‌شیت را به پرونده سرخپوشان اضافه کند و کمترین گل خورده را به سرخپوشان اختصاص دهد.

در آستانه دیدار رفت مقابل الجزیره امارات و سفر سرخپوشان به ابوظبی، ایگور به ما گفت: «همه بازیکنان آماده هستند. برای ما، آمادگی فیزیکی کافی نیست و اعتقاد داریم بازیکنان باید از لحاظ روحی نیز به آمادگی کامل برسند. درک کاملی از کادر فنی و بازیکنان در پرسپولیس به وجود آمده و اگر در دو فصل گذشته به قهرمانی رسیده‌ایم، دلیلش همین موضوع بوده است.»

 

او اضافه کرد: «برای ما، هیچ چیز شیرین‌تر از قهرمانی در لیگ برتر نیست و می‌خواهیم این قهرمانی را افزایش دهیم. پرسپولیس در روزهای خوب خود به سر می‌برد و شایستگی‌هایش را طی سال‌های اخیر به خوبی ثابت کرده است. سه فصل قبل ما به خاطر دو، سه گل کمتر قهرمانی را از دست دادیم اما فصل بعد برای هت‌تریک در قهرمانی می‌جنگیم. این موضوع، اهمیت کارمان را به اثبات می‌رساند.»

پانادیچ در خصوص عملکرد علیرضا بیرانوند و بوژیدار رادوشوویچ نیز اضافه کرد: «بیرانوند دو فصل است که با توجه به آمار، بهترین دروازه‌بان لیگ برتر می‌شود. او کمترین گل خورده و بیشترین کلین‌شیت را دارد بیرانوند خیلی خوب تمرین می‌کند.»   پانادیچ ادامه داد: رادو هم وضعیت بسیار خوبی دارد اما مطمئن باشید فصل آینده نیز بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران خواهد شد. او یک دروازه باروحیه است و همیشه می‌خواهد بهترین‌ عملکردش را ارائه دهد.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین