اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۱۹۲
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

بازگشت شاگردان مظلومی به صدر جدول/ دایی مغلوب استقلال شد

دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم با پیروزی آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.
۱۸:۲۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-تیم فوتبال استقلال از ساعت 16:20 امروز (پنجشنبه) و در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به صبای قم رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

تنها گل استقلال را سجاد شهباززاده در دقیقه 18 وارد دروازه صبا کرد. بهنام برزای از استقلال در دقیقه 26 با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. فرشید باقری هم از صبا در دقیقه 88 با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

پرویز مظلومی در این دیدار مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده، امید نورافکن، خسرو حیدری و بهنام برزای را از ابتدا در ترکیب قرار داد.

حامد لک، مسعود حق‌جو، قاسم دهنوی، ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، امیرحسین صادقی، محمد قاضی، محمدامین آرام‌طبع، جلال‌الدین علی‌محمد، عبدالکریم اسلامی و فرشید باقری نیز 11 بازیکن صبا در این دیدار بودند که از ابتدا وارد زمین شدند.

نیمه اول
دقیقه یک:
محمدامین آرام‌طبع پس از ورود به محوطه جریمه استقلال ضربه‌ای از زاویه بسته به سمت دروازه این تیم زد که مهدی رحمتی در دو مرحله توپ او را گرفت.

دقیقه 2: استقلالی‌ها روی یک ارسال خوب از سوی نورافکن می‌توانستند با اشتباه مدافعان صبا به گل برسند، اما حامد لک با واکنشی خوب مانع این اتفاق شد.

دقیقه 17: قاسم دهنوی با ارسالی روی دروازه استقلال موقعیت خوبی برای محمد قاضی ایجاد کرد که ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه 18: امید ابراهیمی با پاسی خوب سجاد شهباززاده را در محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی کرد که این بازیکن توانست به خوبی دروازه صبا را باز کند.

دقیقه 24: بهنام برزای پشت محوطه جریمه تیمش اقدام به خطا روی دروازه بازیکن صبا کرد و با کارت قرمز مستقیم داور بازی مواجه شد.

دقیقه 40: هرایر مگویان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 44: فرشید باقری به دلیل خطا روی شهباززاده از داور بازی کارت زرد گرفت.

نیمه دوم
دقیقه 49:
بازیکنان تیم صبا نیمه دوم را برای جبران گل خورده هجومی آغاز کردند. جلال‌الدین علی‌محمدی پس از ورود به محوطه جریمه و پاس در عرضی که به کریم اسلامی داد برای این بازیکن موقعیت گل ایجاد کرد که شوت او به بالای دروازه رفت.

دقیقه 53: جابر انصاری وارد محوطه جریمه صبا شد و در موقعیتی خوب می‌توانست پایه‌گذار گل دوم استقلال باشد که موفق به انجام این کار نشد.

دقیقه 57: هاشم بیک‌زاده در ترکیب صبا جای قاسم دهنوی را گرفت.

دقیقه 69: ارسالی خطرناک به دهانه دروازه استقلال پس از عبور از مهدی رحمتی می‌توانست به گل تساوی‌بخش صبا همراه شود، اما توپ توسط مدافعان استقلال به کرنر فرستاد شد.

دقیقه 70: محمد اوسانی به جای مسعود حق‌جو وارد زمین شد تا دومین بازیکن تعویضی صبا لقب بگیرد.

دقیقه 74: امید نورافکن از ترکیب استقلال خارج شد تا محسن کریمی جایگزین او شود.

دقیقه 75: میلاد فخرالدینی از پشت محوطه جریمه صبا اقدام به شوتزنی کرد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه حامد لک به بیرون رفت.

دقیقه 77: محمد اوسانی از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 79: حنیف عمران‌زاده ارسالی را که علی‌محمدی روی دروازه استقلال انجام داده بود، دفع کرد و این توپ بسیار خطرناک به سمت دروازه تیمش رفت که رحمتی موفق شد آن را مهار کند.

دقیقه 88: فرشید باقری خطایی را روی میلاد فخرالدینی انجام داد که پس از دریافت کارت زرد دوم، از بازی اخراج شد.

دقیقه 89: امید ابراهیمی در موقعیت خوبی برای استقلال ضربه ایستگاهی زد، اما توپ او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 2+90: جابر انصاری از بازی خارج شد و فرشید رمضانی جای او را در ترکیب گرفت.

به گزارش تسنیم، استقلال با این برد 30امتیازی شد و تا قبل از بازی فردای استقلال خوزستان به صدر جدول بازگشت. اگر استقلال خوزستان فردا از سد ذوب آهن بگذرد، قهرمان نیم فصل خواهد شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین