اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۱۴۲۳

استقلال را مقابل خونه به خونه از پیش برنده ندانید

استقلال را مقابل خونه به خونه از پیش برنده ندانید
شاگردان اسکوچیچ برابر استقلال تیم از پیش بازنده نیستند.
۱۴:۲۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

 استقلال و خونه به خونه عصر امروز در خرمشهر فینال جام حذفی را برابر هم برگزار می‌کنند.

 

اگرچه استقلال این روزها یکی از آماده ترین تیم‌های ایران و حتی غرب آسیا محسوب می‌شود و حریفش در سطح پایین‌تر فوتبال بازی می‌کند ولی نباید آبی‌پوشان را از پیش برنده بازی دانست و خونه به خونه را دست کم گرفت. 

 

شاگردان اسکوچیچ به تازگی در گرفتن حاصل یک فصل تلاش در راه صعود به لیگ برتر ناکام بودند و همین موضوع آنها را به یک تیم زخم‌خورده تبدیل کرده که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و این ۹۰ دقیقه می‌تواند مرهمی بر یک فصل ناکامی و البته رقم زدن بهترین پایان ممکن برای سال تلخ بابلی‌ها باشد. 

 

از طرفی سرمربی کروات شناخت خوبی روی لیگ‌برتر و استقلال دارد و چند بار با فولاد و ملوان برابر این تیم قرار گرفته است که پیروزی ۴ گله با نماینده انزلی مقابل قهرمان لیگ یکی از شگفتی‌هایی بود که اسکوچیچ در کارنامه خود به ثبت رسانده و ممکن است بتواند آن را تکرار کند.

 

نکته حائز اهمیت بعدی این است که جام حذفی همواره به عنوان جام شگفتی‌ها شناخته می‌شود و در آن رقم خوردن نتایج شگفت‌انگیز هیچ وقت بعید نیست و باید انتظار هر چیزی در آن داشت.

 

خونه به خونه برای صعود به این مرحله از رقابت‌ها ۳ تیم لیگ برتری گسترش فولاد٬ استقلال خوزستان و مشکی پوشان را حذف کرده است و امید و انگیزه زیادی دارد که برای چهارمین بار این کار را تکرار کند.

 

به هر شکل آبی‌های پایتخت گزینه محتمل قهرمانی در دیدار امروز هستند ولی نباید از خونه به خونه و انگیزه بالای این تیم هم غافل‌ شد. 

 

از طرفی استقلال تقابل رفت و برگشت با ذوب‌آهن را در پیش دارد که اگر نگوییم اهمیتش از این دیدار برای شفر و شاگردانش بیشتر است٬ حداقل کمتر هم نخواهد بود ولی این آخرین مرحله برای خونه به خونه است و موضوع تقسیم انرژی برای دو تیم تفاوت دارد.

 

 

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین