اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۱۰۵
حساب‌های مالک بسته شده نه باشگاه

یعقوبی: در امور روزانه تیم مثل ناهار بچه‌ها مشکل نداریم/ صحبت‌های غلامی کذب است

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: مشکلات مالی زیادی داریم اما در امور یومیه تیم مثل ناهار بچه‌ها مشکل نداریم.
۱۲:۳۸ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-کارون یعقوبی  در خصوص اینکه گفته می‌شود حساب‌های باشگاه استقلال اهواز بسته شده و به همین دلیل امکان پرداخت به کادرفنی و بازیکنان وجود ندارد، گفت: این موضوع درست نیست چون حساب‌های باشگاه بسته نشده بلکه حساب‌های مالک باشگاه بسته شده و به همین دلیل نمی‌تواند به باشگاه پول تزریق کند.

وی افزود: با صحبت‌هایی که با ملکی انجام دادم وی گفت در حال رایزنی‌های لازم برای باز شدن حساب‌هایش و پس از آن تزریق پول به باشگاه است که فکر می‌کنم در نیم‌فصل این اتفاق خواهد افتاد.

یعقوبی در پاسخ به این پرسش که چرا برای بازی با سایپا پزشک این تیم با تیم به تهران نیامد و آیا در بازی با تراکتورسازی روی نیمکت خواهد نشست، گفت: پیش از سفر تیم به تهران برای احمدی، پزشک تیم، همچون سایر نفرات تیم بلیت گرفته شد اما او گفت به دلیل کار شخصی مهمی که دارد یک روز بعد عازم تهران می‌شود. با این حال هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم برای او بلیت تهیه کنیم اما مطمئن باشید برای بازی با تراکتورسازی روی نیمکت خواهد بود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در خصوص اظهار نظر اخیر محمد غلامی که گفته بود پیش از بازی با سایپا ناهار نداشتیم و با خوردن 4 بسته بیسکویت به جای ناهار به مصاف ساپیا رفتیم، عنوان کرد: صحبت‌های غلامی کذب است. درست است که ما مشکلات مالی زیادی داریم اما در امور یومیه تیم مثل ناهار بچه‌ها مشکل نداریم. در این فصل 2 بار پرواز چارتر برای سفرهای تیم تدارک دیدم و در مواقعی که پول داشتیم بهترین‌ هتل ها را برای تیم گرفتیم. صحبت‌های زیادی برای گفتن دارم اما ترجیح می‌دهم پس از بازی با تراکتورسازی بیان می‌کنم تا تمرکز تیم بهم نخورد.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین