اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۰۸۱۸

اسکوچیچ فوتبال را با بسکتبال اشتباه گرفته بود

اسکوچیچ فوتبال را با بسکتبال اشتباه گرفته بود
سرمربی تیم فوتبال برق شیراز گفت:ک ساعت و 40 دقیقه در رختکن حبس بودیم حتی زمانی که در رختکن حضور داشتیم مورد حمله قرار گرفتیم، سر یکی از بازیکنان من شکست.
۲۱:۴۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

رحمان رضایی در گفت‌وگویی، در خصوص بازی مقابل خونه به خونه و اتفاقات پیش آمده در این دیدار اظهار داشت: بازی خوبی را از تیمم شاهد بودم چرا که می‌توانستیم بازی را حتی به تساوی بکشانیم اما به خاطر اینکه بیشتر بازیکنان من جوان هستند و تجربه کمی دارند بازی در نهایت با نتیجه دیگری به پایان رسید. باید توجه کنیم که دروازه‌بان و مدافعان تیم من میانگین سن‌شان 18 تا 20 سال هستند، ترکیب جوانی مقابل  خونه به خونه به میدان رفت. ما در این فصل چوب جوانی‌مان را خوردیم ولی در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم چرا که به دنبال این بودیم تا از حیثیت و شرافت فوتبال دفاع کنیم. اگر بازیکن من دقیقه 90 تک به تک را وارد دروازه خونه به خونه می‌کرد بازی به تساوی کشیده می‌شد اما فوتبال است و بعضی وقت‌ها به خاطر کم‌تجربگی  توپ به گل نمی‌رود.

وی در ادامه گفت: آقای اسکوچیچ قبل از بازی فوتبال را با بسکتبال اشتباه گرفته بود و معتقد بود که 15 گل به ما می‌زند ولی دیدید در پایان چه نتیجه‌ای رقم خورد و ما حتی می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم اما متأسفانه به خاطر کم‌تجربگی نتیجه را واگذار کردیم.

رحمان رضایی در ادامه در خصوص درگیری‌های پیش آمده و حبس شدن در رختکن در پایان بازی اظهار داشت:‌ یک ساعت و 40 دقیقه در رختکن حبس بودیم.حتی زمانی که در رختکن حضور داشتیم مورد حمله قرار گرفتیم، سر یکی از بازیکنان من شکست ولی متأسفانه علیرغم حضور نیروی انتظامی هیچ امنیتی نداشتیم. من قبل از بازی پیش‌بینی کرده بودم که ممکن است اتفاقات عجیب در ورزشگاه رخ بدهد درست است این اتفاق افتاد اما نیروی انتظامی می‌توانست جلوی این درگیری‌ها را بگیرد حتی زمانی که هواداران سنگ پرتاب می‌کردند مأموران نیروی انتظامی نظاره‌گر بودند. به نظر من مأموران نیروی انتظامی در بازی مقابل خونه به خونه از لحاظ امنیتی بسیار ضعیف عمل کردند چرا که جان‌مان در خطر بود و ممکن بود اتفاقات ناگواری بیفتد.

وی در ادامه گفت: به نظرم هیچ تبانی در هفته آخر رخ نداد ما به عنوان یک تیم کار خودمان را انجام دادیم و به دنبال حواشی‌های بیرون نیستیم سعی کردیم از حیثیت فوتبال‌مان دفاع کنیم این حاشیه‌ها را هم به اهلش واگذار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال برق شیراز در ادامه در خصوص درگیری‌های به وجود آمده کنار زمین و اعتراض به داور تأکید کرد: خیلی جالب بود داور به خاطر اینکه با لگد به بطری آب زدم  اخراجم کرد، واقعا تعجب کردم مگر می‌شود یک مربی به خاطر پرتاب یک بطری آب یا لگد زدن به بطری اخراج شود متأسفانه جو استادیوم طوری بود که روی داور هم تأثیر گذاشت. این جو قابل کنترل نبود و هیچکس نمی‌توانست شرایط را درست کند. خیلی عجیب بود به خاطر اینکه داور چهارم جهت اینکه بطری را لگد زدم به داور بازی انتقال داد و داور هم برای اینکه حرف داور چهارم را به عنوان کمک گوش بدهد من را اخراج کرد.

وی در ادامه درباره اینکه از باشگاه خونه به خونه جهت این اتفاق شکایت می‌کنید یا خیر گفت: شکایت کنیم چه کسی رسیدگی می‌کند چه فایده دارد زمانی که سر بازیکن من شکسته است چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

رضایی در پایان در خصوص اینکه آیا با برق شیراز در ادامه همکاری می‌کنید یا خیر، گفت: من از باشگاه پیشنهاد دادم اما باید ببینیم چه اتفاقاتی در ادامه رخ می‌دهد و از لحاظ مالی و امکاناتی شرایط برایمان فراهم می‌شود یا خیر بعد راجع به این موضوع صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین