اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۰۶۴۰

با شاگرد اول های لیگ هفدهم آشنا شوید

با شاگرد اول های لیگ هفدهم آشنا شوید
شاگردان قلعه نوعی با 11 برد، 3 مساوی و یک باخت و کسب 36 امتیاز بهترین تیم دور برگشت لیگ هفدهم شدند.
۱۵:۰۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

 لیگ هفدهم روز جمعه به پایان رسید و در 15 هفته سپری شده از دور برگشت ذوب آهن با کسب 36 امتیاز صدرنشین بلامنازع نیم فصل دوم شد. شاگردان قلعه نوعی که در دور رفت با 19 امتیاز در رده نهم قرار گرفته بودند، با عملکرد فوق العاده خود توانستند صعود چشمگیری را در جدول داشته باشند و موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدند. در واقع آنها با 8 پله صعود بیشترین جهش را در نیم فصل دوم داشتند.


استقلال نیز که با 20 امتیاز عنوان هفتمی درو رفت را به پایان رسانده بود، با شفر توانست به یکی از تیم های خوب دور برگشت تبدیل شده و با کسب 34 امتیاز در نیم فصل دوم بعد از ذوبی ها قرار گرفتند. آبی های پایتخت نیز موفق به جهش 5 پله ای شدند.


اما سپیدرود رشت که دور رفت را با علی نظرمحمدی و 12 امتیاز و عنوان پانزدهمی به پایان رسانده بود، بعد از حضور کوتاه مدت امیدرضا روانخواه و بعد هم علی کریمی صعود 7 پله ای را در نیم فصل دوم تجربه کرد. شاگردان جادوگر با درخشش در بازی های خانگی موفق به کسب 18 امتیاز در دور برگشت شدند تا بقاء خود را در لیگ برتر تضمین کنند.


پرسپولیس هم که صدرنشین دور رفت بود، با 28 امتیاز و کسب عنوان چهارمی نیم فصل دوم را به پایان رساند. شاگردان برانکو به لطف امتیازاتی که در نیم فصل اول جمع کرده بودند، توانستند قهرمانی خود در هفته بیست و هفتم مسجل کنند.


اما پارس جنوبی جم که که پدیده دور رفت بود و با 29 امتیاز در رده دوم قرار گرفته بود، با افت زیادی مواجه شد و حالا با 18 امتیاز تیم هفتم دور برگشت به شمار می رود. همانطور که انتظار می رفت شاگردان تارتار نتوانستند روند خوب خود را ادامه دهند و موفقیت شان را تداوم ببخشند. آنها سقوط 5 پله ای را در نیم فصل دوم داشتند.


فولاد خوزستان نیز که در دور برفت با 27 امتیاز و کسب عنوان سومی از مدعیان این فصل به شمار می رفت، در نهایت با سقوط 8 پله ای نیم فصل دوم لیگ هفدهم را با سقوط پله ای تجربه کردند. شاگردان پورموسوی در دور برگشت با کسب 17 امتیاز در رده یازده ایستادند. در ادامه جدول رده بندی لیگ هفدهم را به تفکیک نیم فصل اول و دوم می بینید:

 

 

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین