اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۰۴۱۳

ناراحتی بازیکنان پارس جنوبی از تارتار/ پشت ما را خالی کرد

ناراحتی بازیکنان پارس جنوبی از تارتار  پشت ما را خالی کرد
لیگ برتر فوتبال ایران برای تیم فوتبال پارس جنوبی جم درحالی به پایان رسید که این تیم موفق شد با توجه به اینکه فصل گذشته از لیگ یک به لیگ برتر آمده بود، رتبه 5 جدول رده بندی را کسب کند.
۲۱:۰۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

پارس جنوبی جم تا نیم فصل اول لیگ برتر در صدر جدول و جزو مدعیان لیگ برتر بود.این ناراحتی که با اتمام قرارداد‌های برخی ستاره‌های پارس جنوبی عجین شده و نگرانی‌های هواداران را به همراه داشته با درز یک خبر وارد فاز جدیدی شده است.

 

خبری که منتشر شد و شیرازه تیم پارس جنوبی را از هم پاشید، این بود که بازیکنان این تیم متوجه شدند، سرمربی آنها در فصل جاری از باشگاه چیزی حدود ۷۰ درصد قرارداد خود را گرفته و دم از کمتر گرفتن مبلغ قراردادش نسبت به بازیکنان زده و این درحالی است که بازیکنان تنها نیمی از مبلغ قرارداد خود را دریافت کردند.

 

حالا دانستن موضوع گرفتن پول بیشتر توسط تارتار از باشگاه برای بازیکنان پارس جنوبی کمی گران تمام شده و باعث ناراحتی آنها از تارتار شده که مدام در رختکن معتقد بوده طرف باشگاه نبوده و همراه بازیکنان است. بازیکنان پارس جنوبی می‌گویند که ما با همه سختی‌ها و بی پولی‌های باشگاه در این فصل کنار آمدیم، ولی باشگاه همیشه به ما می‌گفت اگر قرار است پولی پرداخت شود، به همه به صورت یکسان پول می‌دهیم.

 

قطعا این موضوع باعث می‌شود که کار حفظ ستاره‌ها توسط مدیران پارس جنوبی سخت‌تر شود و این ناراحتی به وجود آمده دلیلی باشد که این بازیکنان به دنبال پیشنهاد‌های بهتری در فصل نقل و انتقالات باشند. البته برخی از ستاره‌های این تیم چند مشتری پروپاقرص دارند که اگر لازم باشد به آنها جواب مثبت می‌دهند.

 

 

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین