اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۹۹۷۰

پیام امیدبخش مدیرعامل منطقه‌ ویژه‌ انرژی پارس جنوبی برای نماینده جم در لیگ برتر

پیام امیدبخش مدیرعامل منطقه‌ ویژه‌ انرژی پارس جنوبی برای نماینده جم در لیگ برتر
با توجه به اعلام حمایت مدیرعامل منطقه‌ی ویژه انرژی پارس جنوبی به نظر می‌رسد با همراهی مسئولان استانی و شهرستانی، پارس جنوبی بتواند در فصل هجدهم لیگ برتر، تیمی قدرتمندتر را روانه مسابقات کند.
۱۸:۴۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

 تیم فوتبال پارس جنوبی در اولین سال حضور در رقابت های لیگ برتر با عملکردی درخشان توانست به جایگاه پنجمی دست یابد.

این تیم علی رغم مشکلات مالی ، تیم شگفتی ساز لیگ برتر بود و اکثر کارشناسان فوتبال و مربیان لیگ برتر از این تیم و هواداران جمی بار ها تمجید کرده اند.

اما آنچه بعد از پایان فصل هفدهم لیگ برتر، کام اهالی شهرستان جم را تلخ کرده بود بحث مشکلات مالی تیم بوده است که تا به اینجا برخی بازیکنان کلیدی مهدی تارتار نیز در پست های اینستاگرامی خود از هواداران پارس جنوبی خداحافظی کرده اند و به نظر می رسد علت خداحافظی همین مشکلات مالی است.


مسئوولان شهرستان جم بارها برای رفع مشکلات این تیم جلساتی را برگزار کرده اند و طی روزهای گذشته به دلیل اینکه وزارت نفت نمی تواند در لیگ برتر فوتبال تیم داری کند موضوع واگذاری مالکیت تیم فوتبال پارس جنوبی به پتروشیمی های خصوصی منطقه و حتی منحل شدن این تیم پر هوادار در بین سه استان جنوبی کشور نیز شنیده شد.


اما در روزهایی که همه فوتبالی‌های جنوب کشور، این اتفاقات و حواشی به وجود آمده ناراحت بودند، مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ی ویژه ی انرژی پارس جنوبی در پیام تبریک خود که در رسانه‌های مختلف منتشر شده از حمایت نفت و گاز از این تیم جنوبی کشور خبر داد.


بخشی از پیام وی به مناسبت کسب رتبه‌ پنجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در رقابت‌های لیگ برتر به شرح زیر است:

با پایان لیگ برتر ، خوشحالیم که تیم پارس جنوبی جم توانست جایگاه بسیار ارزشمند پنجم را به دست آورد. ارزش این جایگاه زمانی بیشتر مشخص می‌شود که می‌دانیم این تیم برای اولین سالی بود به لیگ برتر صعود کرده بود و به دلیل قوانین بالا دست مصوب مجلس محترم شورای اسلامی امکان حمایت‌های دولتی از آن فراهم نبود.

چهار سال پیش وقتی تصمیم گرفتیم این تیم را تحت پوشش بگیریم مطمئن بودیم حضور گرم و حماسی و حمایتهای بی دریغ مردم خونگرم شهرستان جم و استان بوشهر در کنار پشتیبانی صنعت، روزهای خوبی را رقم خواهد زد و خوشبختانه این اتفاق افتاد و طی سه سال متوالی این تیم هر سه سطح لیگ را تجربه کرد و توانست نام زیبای جم را در کنار نام ماندگار پارس و میدان بزرگ پارس جنوبی توامان در سطح ملی بدرخشاند.

اینجانب و همکاران محترم در مدیریت باشگاه پارس به پشت گرمی و حمایت بزرگان وزارت نفت، علیرغم محدودیت‌های شدید مقرراتی با استفاده از سایر ظرفیت‌های موجود تلاش کردیم تیم روی پای خود بایستد و از این پس هم این تلاش را ادامه خواهیم داد.

مایلم اطمینان خاطر بدهم که در بدترین شرایط هم حمایت از تیم قطع نخواهد شد. ضمن سپاس خالصانه از هواداران، مسوولین شهرستان و نماینده محترم مردم در مجلس‌، این موفقیت بزرگ و جایگاه شرافتمندانه در لیگ برتر فوتبال ایران را به بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی و مردم شریف شهرستان جم و استان بوشهر صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم موفقیت‌های تیم روزافزون باشد.

به گزارش فارس، با توجه به اعلام حمایت مدیرعامل منطقه‌ی ویژه انرژی پارس جنوبی به نظر می‌رسد با همراهی مسئولان استانی و شهرستانی، پارس جنوبی بتواند در فصل هجدهم لیگ برتر، تیمی قدرتمندتر را روانه مسابقات کند.


هر چند کادر مدیریتی این تیم در فصل نقل و انتقالات کار سختی را در پیش دارد چون بیش از 90 درصد بازیکنان پارس جنوبی قراردادشان با این تیم به پایان رسیده است و در صورت رفع مشکلات مالی و در اختیار داشتن بودجه ی مناسب می توان تیمی شایسته را روانه مسابقات کرد.


مهدی تارتار نیز اعلام کرده دوست دارد در این تیم بماند و به نظر می‌رسد اگر اتفاقی رخ ندهد وی برای سومین سال متوالی به روی نیمکت پارس جنوبی بنشیند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین