اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۹۴۱
بازی با پرسپولیس هم کم‌هوادار بود

ذوالفقاری: حمزه در اختیار باشگاه است

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: حمزه یونس از سوی امیر قلعه‌نویی در اختیار باشگاه قرار گرفته است و فعلا در تمرینات حضور نخواهد داشت.
۱۱:۲۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-ایوب ذوالفقاری در مورد وضعیت تراکتورسازی، گفت: بازی بسیار خوبی بود هر دو تیم تلاش کردند و به دنبال کسب 3 امتیاز بودند که در نهایت مسابقه با تساوی به پایان رسید.

وی در مورد اینکه آیا اولین حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تراکتورسازی رضایت بخش بود، عنوان کرد:‌ بله چرا راضی نباشیم. تیم دیروز تلاش خودش را کرد و همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند.

سرپرست تراکتورسازی در مورد دلیل حضور کم تعداد هواداران در یک بازی حساس خاطرنشان کرد: هوا یک مقدار سرد بود و همین مسئله باعث شد تا استقبال کمتری صورت بگیرد. متاسفانه در بازی باز پرسپولیس هم هواداران کمی به ورزشگاه آمدند امیدوارم رفته رفته با بهتر شدن عملکرد فنی تیم این مشکل هم حل شود.

ذوالفقاری در مورد اینکه قلعه‌نویی روز گذشته از سوی هواداران تشویق نشد، تصریح کرد: این مسئله صد در صد با گذشته یکی دو هفته درست می‌شود. هواداران تراکتورسازی همیشه تیم را تشویق می‌کنند. از بازی بعد و با رسیدن به موفقیت این مسئله درست می‌شود. قلعه‌نویی کارنامه درخشانی دارد او از مربیان برجسته فوتبال ایران است و بر هیچکسی توانایی‌های او پوشیده نیست.

وی در مورد مصدومیت کاردوسو اظهار داشت: روز گذشته بلافاصله بعد از اتمام بازی همراه با سعید عباسی به بیمارستان رفتیم. کاردوسو وقتی دید عباسی به بیمارستان آمده و پیگیر کارش است از این مسئله خیلی خوشحال شد. خوشبختانه مشکل او جدی نبوده و دیروز هم از بیمارستان مرخص شد.

سرپرست تراکتورسازی در مورد دیدار با استقلال اهواز گفت: بازی سختی داریم. این تیم دیروز 4 گل دریافت کرده و مطمئنا چیزی برای از دست دادن ندارد. بدون شک آنها مقابل ما انتحاری بازی می‌کنند و کار سختی داریم. کادرفنی درخواست کرده که یک روز زودتر به اهواز برویم و به همین خاطر اقدامات لازم انجام می‌شود تا سه‌شنبه به اهواز سفر کنیم.

ذوالفقاری در مورد وضعیت دستیاران امیر قلعه‌نویی و اینکه آیا حضور ستار همدانی و ایمان عالمی قطعی شده است، اظهار داشت: بله این نفرات در کادرفنی هستند و کار خود را دنبال می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا یونس حمزه به تمرینات باز می‌گردد، افزود: این بازیکن از سوی امیر قلعه‌نویی در اختیار باشگاه قرار گرفته و باید در مورد او تصمیم‌گیری شود. قلعه‌نویی کسی نیست که با بی‌انضباطی کنار بیاید.


سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین