اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۹۱۰۹

در نیم فصل دوم با ناداوری‌ها و بداخلاقی‌ها بادران را کوبیدند

در نیم فصل دوم با ناداوری‌ها و بداخلاقی‌ها بادران را کوبیدند
مدیرعامل باشگاه بادران، گفت: سه سال پیش فعالیت‌مان را در لیگ یک آغاز کردیم و نماد فوتبال پاک بودیم.
۲۰:۴۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

شهره موسوی در نشست امروز خود در جمع خبرنگاران، گفت: این نشست به دعوت من برگزار شد و هدفم این بود که بگویم در این سه سال چه گذشته است بعد از بازی اخیر بغض سه ساله شکسته شد. ما در ورزش به کجا می‌رویم. شاید حرف‌ها تکرار باشد اما درد دل امروز من این است که در ورزش چه می‌گذرد. سه سال پیش فعالیت‌مان را در لیگ یک آغاز کردیم و نماد فوتبال پاک بودیم.

وی افزود: شرکت بادران با توجه به اینکه کارکنان زیادی در حوزه جوانان دارد، در حدود سه سال پیش تصمیم گرفت در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود در عرصه ورزش فوتبال فعالیت کند، ورزش فوتبال یکی از پر جاذبه‌ترین ورزش حال حاضر دنیا است و با توجه به اینکه فوتبال همیشه عده فراوانی را به خود مشغول کرده می‌تواند در حوزه اشتغال‌زایی بسیار به ما کمک کند.

وی در ادامه گفت: با این رویکرد و دیدگاه وارد لیگ دسته دوم کشور شدیم و هدف ما از ورود به لیگ دسته دو این بود که بتوانیم فوتبال پاک و نماد ورزش سالم را بر ایران ثابت کنیم و این را به مسئولین کشور ثابت کنیم که می‌توانیم در عرصه ورزش هم فعالیت کرد. ما حدود سه سال پیش امتیاز تیم کیمیا‌گستر را خریداری و به لیگ دسته دو رفتیم و تا پایان لیگ دسته دو سکوت کرده و حرفی از خرید تیم کیمیاگستر نزدیم. امسال هم در لیگ دسته دو همانطور که همه دیدند بادران نمادی از فوتبال پاک را در ایران در این هفته‌های آخر به نمایش گذاشت.

وی گفت: تا به امروز بادران هزینه‌های بسیار سنگینی را متقبل شده و توانسته اینگونه در لیگ دسته دوم و یا جام حذفی کشور بدرخشد.البته منتی نیست برای این همه هزینه کردن و به عنوان یک بخش خصوصی وظیفه خود می‌دانیم که در عرصه اجتماعی و فرهنگی فعالیت داشته باشیم و تا به امروز ثابت کردیم جوانمردانه کار کردیم. در هفته‌های اخیر در بازی با نفت مسجدسلیمان بادران ثابت کرد که جزء بازی جوانمردانه چیز دیگری را نشان نداده،‌ ما همیشه می‌گوییم تختی به عنوان یک جوانمرد بوده ولی اصلاً به حرف‌های این پهلوان ایرانی گوش نمی‌کنیم. هدف ما در لیگ دسته دوم صداقت و درست کار کردن بود.

وی گفت: مسئولین دولتی به جای اینکه از بخش خصوصی حمایت کنند حتی آنها را مورد فشار و هجمه قرار می‌دهند. من به عنوان تنها زن مالک باشگاه فوتبال زمانی که می‌خواستم در استادیوم خودم وارد ورزشگاه شوم این اجازه را به من نمی‌دادند که در ورزشگاه حضور پیدا کنم.

موسوی گفت:‌ آسیب‌پذیری و انتقادهای زیادی از بادران شد از بازی پرسپولیس در جام حذفی شروع شد که بادران را خیلی مورد هجمه و تیم دارا (پول‌دار)‌ همه معرفی می‌کردند و همه با یک چشم دیگر با بادران نگاه می‌کردند اما در بازی با پرسپولیس همان طور که همگان دیدند با یک بازی جوانمردانه توانستیم فوتبال پاک و سالمی را به نمایش همگان بگذاریم. بعد از این بازی با پرسپولیس حساسیت‌ها نسبت به تیم بادران بسیار زیاد شد، در نیم فصل اول ما در رده دوم جدول بودیم اما متأسفانه در چند بازی در نیم فصل دوم ناداوری‌ها و بداخلاقی‌ها بر علیه ما شروع شد و مسائل و حاشیه‌هایی به وجود آوردند که تیم ما روز به روز به جای اینکه بتواند جایگاه خودش را در جدول حفظ کند آن را کوبیدند و از رده دوم به رده چهارم و پنجم سقوط کنیم. همیشه در دقیقه 82 و 90 بر علیه بادران پنالتی گرفته می‌شد اما هیچکس علت این کار را جویا نشد.در این مدت باشگاه بادران مورد هجمه‌های بسیار بود.

وی در پایان گفت: از مسئولین محترم دولتی می‌خواهم به بخش خصوصی توجه کنند چرا تیم‌هایی همچون خونه به خونه، نساجی مازندران،‌ اکسین البرز و تیم‌های خصوصی که در لیگ‌های مختلف حضور دارند و در این عرصه حضور دارند و زحمت می‌کشند دیده نمی‌شوند. چرا به بخش خصوصی توجه نمی‌شود. من فکر می‌کنم تیم‌های خصوصی که میلیاردها تومان هزینه می‌کنند باید دیده بشوند و پیام من به دولتی‌ها این است در مقابل تیم‌های دولتی یک جدال برابر و مردانه برگزار کنید. ببینید پیروز میدان بخش خصوصی می‌شود یا بخش دولتی و امیدوارم نگاه دولتمردان ایرانی به بخش خصوصی عوض شود.

در ادامه این جلسه قربانیان رئیس هیأت مدیره ضمن تبریک به اصحاب رسانه در مورد تعهدات باشگاه مالی بادران نسبت به بازیکنان خود و کادر فنی اظهاراتی بیان کرد.

وی در همان ابتدا گله‌‌ای از رسانه‌ها داشت که چرا رسانه‌ها به جای اینکه بخش خصوصی را حمایت کنند در مقابل این بخش جبهه می‌گیرند. چرا همیشه تیم بادران را داراها و تیم‌هایی که در مقابل این تیم قرار می‌گیرند ندارها معرفی می‌کنند. اگر نگاه کلی به قراردادهای باشگاه بادران می‌ندازیم می‌بنیم که همه بازیکنان ما با سایر باشگاه‌های دیگر یکی است. ما همیشه سعی می‌کنیم به تعهدات خودمان در امور اجتماعی و فرهنگی عمل کنیم. باشگاه بادران جزو منظم‌ترین و خوش‌حساب‌ترین باشگاه‌های کشور می‌باشد. ما نمی‌توانیم سر خودمان کلاه بگذاریم. خدای بزرگ همیشه بالای سر ما ناظر است. ما نمی‌توانیم یک بازیکن جوان خوبی را جذب کنیم و آن وقت به خاطر عشق و علاقه این بازیکن با وی قرارداد 100 میلیونی امضاء‌ کنیم.

وی افزود: من امیدوارم شیرازی رئیس هیأت فوتبال استان تهران، حداقل نیم‌نگاهی به باشگاه‌های خصوصی داشته باشد. الان نزدیک به سه سال است که ما در لیگ یک حضور داریم اما هنوز یکبار شیرازی رئیس هیأت فوتبال در کنار زمین یا ورزشگاه بادران دیده نشده ما توقعی از وی نداریم و در کل هزینه‌ها را خودمان پرداخت می‌کنیم اما از نظر معنوی ما را حمایت کنند.در تمام کل دنیا مرسوم است تمام تبلیغات دور زمین یا باشگاه میزبان و سایر باشگاه بگیرند اما در ایران همه چیز برعکس است. و برای 200 میلیون هیأت فوتبال دور زمین را اجاره می‌دهد. آنها به جای اینکه ما را حمایت کنند حداقل برعلیه ما نباشند. الان نزدیک به دو سال است که ما زمین بسیار بزرگی جهت ورزشگاه خریداری کردیم که نتوانستیم آن را بسازیم به جای اینکه شهرداری به تعهدات اجتماعی خود عمل کند آنها ما را مورد فشار و هجمه قرار دادند که باید هزینه چمن‌کاری در زمین را پرداخت کنید.

وی گفت: در بازی با نفت تهران مسئولین باشگاه نفت مسجدسلیمان من را تهدید به مرگ کردند، اما کسی حاضر نشد با این تهدید برخورد کند.

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین