اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۸۶۴۳

واکنش مدیر باشگاه بادران به شکایت باشگاه خونه‌به‌خونه بابل

واکنش مدیر باشگاه بادران به شکایت باشگاه خونه‌به‌خونه بابل
مدیر باشگاه بادران تهران گفت: آقای امیری این صحبت‌ها را مطرح کرد. می‌توانید از این ۷ نفر بپرسید که بحث داوری را مطرح کردند، این موضوع چه ربطی به من دارد، چرا می‌خواهند از من شکایت کنند.
۱۸:۰۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگویی در خصوص شکایت باشگاه خونه‌به‌خونه بابل از او بابت اظهارنظرش در برنامه ۹۰ گفت: من هیچ صحبتی نکردم که بخواهد از من شکایت کنند. خدا را شکر برنامه ۹۰، برنامه‌ای است با قدمت بالا که تمام برنامه‌هایش آرشیو می‌شود. راجع‌به این موضوع باید بگویم قضیه از آنجایی شروع شد که آقای غیاثی در برنامه رادیویی راجع‌به یک بازی اظهارنظر کرد و گفت: قرار شده بود داور در دقیقه ۳۸ یک پنالتی بگیرد، من هم با توجه به این برنامه صحبت‌هایی را انجام دادم و سعی کردم از تیم خودم دفاع کنم تا حاشیه‌ای به وجود نیاید.

وی در ادامه گفت: من ارادت خاصی نسبت به باشگاه خونه‌به‌خونه و شخص آقای حسن‌زاده دارم. به نظرم مالک باشگاه خونه به خونه یکی از پاک‌ترین آدم‌های فوتبال است؛ چراکه می‌توانست در فصل‌های گذشته مدعی صعود به لیگ برتر بود، بخواهد از طریق ناپاکی استفاده کند، ولی این کار را انجام نداد. من در برنامه ۹۰ گفتم چرا آقای غیاثی آن بازی را مثال زده، درواقع بازی بادران و خونه به خونه را به زبان آورد، در صورتی که این‌طور نیست، کاملاً صحبت‌های آقای غیاثی دروغ است. حتی آقای علی امیری مدیرعامل نساجی یکتا و هجبری در این خصوص صحبت‌هایی را از گذشته انجام داده بودند.

سیف‌الله‌پور در ادامه تأکید کرد: دوستان حق دارند شکایت کنند، اما من توهینی به کسی نکردم و باکی هم از هیچ فردی ندارم. در این فصل ما به اندازه کافی از داوری ضربه خوردیم، اگر می‌خواستم صحبت‌هایی انجام دهم در گذشته به این نکات اشاره می‌کردم، اگر به ما ۲ امتیاز از امتیازاتی که از ما گرفتند را بدهند، بدون شک تیم من لیگ برتری خواهد بود. قاسم حسن‌زاده دوست من است و من هیچ منظوری به هیچ‌کس نداشتم. به نظر من مقصر اصلی آقای غیاثی است که شفاف صحبت‌ها را مطرح نکرد.

وی در ادامه گفت: در یک جلسه‌ای که حضور داشتیم، افرادی همچون خمیسی در حراست،‌ علیپور کمیته اخلاق، آقای کشوری، سیروس دین‌محمدی، آقای بهاروند، سعید فتاحی و آقای محمودزاده حضور داشتند،‌خود آقای امیری این صحبت‌ها را مطرح کرد. می‌توانید از این ۷ نفر بپرسید که بحث داوری  را مطرح کردند، این موضوع چه ربطی به من دارد، چرا می‌خواهند از من شکایت کنند.

مدیر باشگاه بادران در پایان گفت: بنده به عنوان مدیر بادران دوست دارم تیمی مثل خونه‌به‌خونه یا نساجی صعود بکند؛ چراکه این تیم خصوصی هستند و مطمئناً می‌توانند برای فوتبال تأثیرگذار باشند. همین آقای غیاثی در برنامه رادیو که فایلش هم موجود است، صحبت‌هایی کرد اما متأسفانه حرف‌هایش را تغییر داد. من فقط برای حمایت از تیمم صحبت‌هایی را مطرح کردم. امیدوارم تیم خونه‌به‌خونه به لیگ برتر صعود کند؛ چراکه حقش را دارد و تیمی است که تمام امکانات برایش فراهم است، اما من منظورم باشگاه خونه‌به‌خونه نبود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین