اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۷۸۸

هیرو: رئال تا آخرین لحظه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان و لالیگا خواهد جنگید

اسطوره باشگاه رئال‌مادرید تأکید کرد که سفیدپوشان پایتخت اسپانیا همچنان شانس فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را در فصل جاری دارند.
۱۱:۴۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-رئال‌مادرید که در حال حاضر با چهار امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگاست، اخیراً به دلیل استفاده غیرقانونی از بازیکن سه اخطاره خود (دنیس چریشف) از جام حذفی اسپانیا کنار گذاشته شد.

همچنین شکست 4 بر صفر در اولین ال‌کلاسیکوی فصل مقابل بارسلونا آن هم در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو، رافائل بنیتس و شاگردانش را سخت تخت فشار قرار داده است. با این وجود یکی از اسطوره‌های نامدار این باشگاه معتقد است که رئال به زودی به اوج باز خواهد گشت.

فرناندو هیرو با حمایت از تیم پیشین خود گفت: شکست با چنین اختلافی آن هم در سانتیاگوبرنابئو ضربه بدی به هواداران این تیم زد و احساس بدی به آنها دست داد. با این حال اگر قرار باشد نام یک تیم را از جمع مدعیان قهرمانی خط نزد، آن رئال‌مادرید است. ما بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم و هنوز تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده است.

وی تصریح کرد: رئال همچنین در لیگ قهرمانان اروپا هم می‌تواند تیمی خطرناک باشد و تا آخرین لحظه در این رقابت‌ها و لالیگای اسپانیا خواهد جنگید.

رئال‌مادرید در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا از ساعت 23:00 فردا (یکشنبه) در دیداری خارج از خانه به مصاف ویارئال پنجم جدولی می‌رود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین