اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۷۷۸

آذری: رقبای ذوب‌آهن در آسیا از نظر سخت‌افزاری جلوتر از ما هستند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم‌های همگروه ما در لیگ قهرمانان آسیا هم‌سطح ذوب‌آهن هستند اما این رقبا از نظر سخت‌افزاری از ما جلوتر هستند.
۱۰:۱۱ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سعید آذری در مورد قرعه ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان اسیا گفت: من رتبه‌های حریفانمان در آسیا را در جدول‌های لیگ‌های کشورشان دیدم، اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم باید بگویم تمام تیم‌هایی که در گروه ما هستند هم سطح ذوب‌آهن هستند. البته ایران بالاترین کشور آسیا طبق آخرین رده‌بندی فیفا است با این حال رقبا ما از نظر سخت‌افزاری از ما جلوتر هستند اما از نظر نیروی انسانی و کادر فنی مجرب برتری محسوس با ذوب‌آهن است.

وی افزود: قرار است تمامی تدارکات لازم را برای حضور خوب و قدرتمندانه در ذوب‌آهن در لیگ قهرمانی آسیا انجام بدهیم و از نظر شرایط زمین فولاد‌شهر و همچنین سایر سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای لازم باشگاه را در حد توان آماده کنیم تا بتوانیم از اعتبار مسابقات باشگاهی کشورمان در آسیا دفاع کنیم.

آذری با اشاره به جلسه بازیکنان با مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن عنوان کرد: مهندس صادقی به بازیکنان دلگرمی داد و در دیداری که با آنها داشت گفت که کلیه امکانات مورد نظر را برای حضور قدرتمندانه باشگاه ذوب‌آهن در آسیا فراهم می‌کند با حمایت و پشتوانه مدیرعامل محترم ذوب‌آهن با دلگرمی بیشتری در مسابقات شرکت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه این تیم سابقه حضور در فینال قهرمانان آسیا را داشته گفت: این که تیمی پشتوانه و تاریخچه مثبتی داشته باشد خیلی خوب است زیرا رقبا متوجه می‌شوند که قبل از آنها ذوب‌آهن در فینال رقابت‌های آسیایی حضور داشته و آنها با تیم بزرگی مثل ذوب‌آهن همگروه هستند اما شرایط فوتبال روز به روز تغییر می‌کند ضمن اینکه نتایج بازی‌ها هم غیرقابل پیش‌بینی است. امیدوارم که با مهیا کردن شرایط لازم بتوانیم نتایج بسیار خوبی در آسیا ببینیم. مهندس صادقی مدیرعامل ذوب‌آهن هم دستور داده تا خودمان را تا مراحل بالای صعود به مراحل بالای لیگ قهرمانی آسیا آماده کنیم.

آذری در مورد وضعیت چمن فولادشهر اصفهان گفت: رسیدگی به چمن ورزشگاه فولادشهر آغاز شده و ما کاشت بذر چمن در حین مسابقات آغاز کرده‌ایم و امیدوارم تا سر رسیدن شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا وضعیت چمن فولادشهر اصفهان به شرایط مطلوب خود برسد. البته در این هفته ممکن است زمین چمن ورزشگاه فولادشهر ظاهر خوبی نداشته باشد و بخش‌هایی از آن همچنان زرد باشد اما کار هموارسازی و اساسی بر روی چمن فولادشهر آغاز شده و با توجه به اینکه ما و سپاهان در این زمین مسابقه می‌دهیم زمین فولادشهر به شرایط مطلوب خود تا لیگ قهرمانان آسیا خواهیم رسید.ضمن اینکه ورزشگاه ملت اصفهان را هم تجهیز می‌کنیم تا این ورزشگاه شرایط اردویی خوبی داشته باشد.

آذری در مورد شایعه جدایی محمدباقر صادقی از ذوب‌آهن گفت: تا این لحظه هیچ درخواست رسمی برای جدایی بازیکنی از تیم به باشگاه نیامده است البته گاهی اوقات ممکن است بازیکنان در شرایط روحی و روانی ویژه‌ قرار بگیرند و تحت فشار باشند و صحبت‌هایی مطرح شود اما محمدباقر صادقی باید بداند دنیای فوتبال باشگاهی دنیای رفاقت و رقابت است و در حال حاضر رشید مظاهری یکی از  آماده‌ترین دروازه‌بان‌‌های ایران است. ما به وجود محمدباقر صالحی نیاز داریم با این حال در زمینه مسائل فنی حرف اول و آخر را یحیی گل‌محمدی می‌زند.

وی ادامه داد: همانطور که با درخواست او مارکو اولیویرو بازیکن برزیلی را جذب کردیم و فکر می‌کنم روز دوم دی‌ماه که پنجره نقل و انتقالات باز می‌شود این بازیکن می‌تواند برای ما بازی کند ما او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کرده‌ایم و نامه درخواست خود را هم به فدراسیون برزیل ارسال کرده‌ایم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین