اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۷۳۴

شجاعی: ذوب‌آهن به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند/گروه خیلی سختی داریم

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در گروه بسیار سختی قرار گرفته است.
۱۳:۴۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-علی شجاعی در خصوص قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظرم در سخت‌ترین گروه قرار گرفته‌ایم و رقابت با النصر عربستان، لخویای قطر و یکی از تیم‌های بنیادکار ازبکستان و الشباب امارات کار سختی است، اما ما هم ذوب‌آهن هستیم و باید در این مسابقات قوی ظاهر شویم. هر تیمی که قدرتمندتر و بهتر کار کند، مطمئناً نتایج بهتری هم خواهد گرفت. 

وی افزود: ما سابقه دیدار با النصر را داشته‌ایم و در سالی که توانستیم به فینال برویم این تیم را با نتیجه 4 بر یک شکست دادیم و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردیم.  امیدواریم این بار هم بتوانیم النصر را که یکی از تیم‌های قدرتمند گروه‌مان است، شکست بدهیم. لخویا هم در قطر تیمی بسیار قدرتمند است و بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد. به نظرم دو تیم دیگر که در پلی‌آف هستند بسیار قدرتمندند، اما نباید از این حریفان بترسیم و باید به خوبی در لیگ قهرمانان آسیا ظاهر شویم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن با یادآوری سابقه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: اگر یادتان باشد ما در دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا بهترین عملکرد را داشتیم. در سال اول با 14 امتیاز و در گروهی که بنیادکار هم حضور داشت به مرحله حذفی صعود کردیم و سال بعدش نیز با 13 امتیاز به مرحله حذفی رسیدیم. 

شجاعی درباره هدف ذوب‌آهن در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا باید از گروه B با قدرت صعوت کنیم، اما قطع به یقین هدف‌مان قهرمانی است. با سعید آذری و کادرفنی هم که صحبت می‌کردیم آنها معتقد بودند باید با قدرت به سوی قهرمانی پیش برویم تا به هدفی که باشگاه داشته است، برسیم. ما در آن سالی هم که نایب قهرمان آسیا شدیم بد آوردیم و با گل‌های ساده فینال را واگذار کردیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب‌آهن در این فصل و با توجه به اینکه چند سال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته می‌تواند به فینال برسد یا نه، گفت: بالاخره ما این توانایی را داشته‌ایم که توانسته‌ایم به فینال جام حذفی برسیم و در لیگ هم رتبه سوم را در اختیار داریم. فوتبال فراز و نشیب زیاد دارد، اما کادرفنی و مدیریت ذوب‌آهن مصمم است تا این بار به فینال آسیا برسیم و قهرمان شویم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین