اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۷۲۶

قدردانی عباسی از زحمات تونی اولیویرا

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با ارسال پیامی به تونی اولیویرا از زحماتی که او برای این تیم کشید، قدردانی کرد.
۱۳:۱۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، سعید عباسی در پی قطع همکاری باشگاه تراکتورسازی با تونی اولیویرا، پیامی را برای قدردانی از این مربی پرتغالی برای او فرستاده است. در متن این پیام آمده است:

«برادر ارجمند
جناب آقای آنتونیو خوزه کنسسائو الیویرا (تونی)،
زحمات ارزشمند و بی شائبه و دانش و مدیریت شما در روزهای سرد و گرم که همواره موجب دلگرمی نه تنها تیم تراکتورسازی تبریز بلکه همه مردم آذربایجان بوده است. پرواضح است که نام تونی با باشگاه تراکتورسازی همراه گشته و افتخارات کسب شده بسیاری در نتیجه مدیریت فنی شما بوده است.

لذا، بدینوسیله مدیریت باشگاه تراکتورسازی تبریز از طرف بازیکنان، کادرفنی، کارکنان باشگاه و همچنین هیئت مدیره محترم از خداوند متعال ابتدا برای همسر محترم شما آرزوی سلامتی کامل و عاجل داشته و همچنین موفقیت و سربلندی و طول عمر باعزت برای شما و خانواده‌تان در تمام عرصه‌های زندگی را آرزومندیم. همچنین، باشگاه تراکتورسازی تبریز بر خود لازم می‌داند نه تنها از سوی خود بلکه از سوی هواداران و طرفداران میلیونی پرشور مراتب تشکر و قدردانی را از شما و کادرفنی محترم ابراز داشته و اعلام میدارد که تبریز منزل دوم شما بوده و همیشه در دل مردم این دیار جای خواهید داشت.

با تشکر
سعید عباسی
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز»

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین