اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۶۵۱

طاری‌بخش: نیازی به فروزان نداریم

سخنگوی باشگاه پدیده خراسان گفت: حضور فروزان در پدیده شایعه است و تیم ما نیازی به او ندارد.
۱۴:۵۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-جواد طاری‌بخش در خصوص شرایط تیم پدیده خراسان اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات تیم در مشهد در حال پیگیری است هر چند که به دلیل بارش شدید برف در مشهد مجبور شدیم تمرین امروز را در سالن انجام دهیم ولی خدا را شکر شرایط خوبی داریم.
وی در خصوص وضعیت مصدومان این تیم از جمله میلاد غریبی، حسن جعفری و یونس شاکری تاکید کرد: حسن جعفری که در حال گذراندن مراحل درمانی اش و معالجه پای مصدومش است و با توجه به شرایطی که دارد قطعا تا پایان فصل باید به استراحت بپردازد. در خصوص یونس شاکری نیز باید بگویم که وی چند روزی است که تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده است و پزشکان تیم نیز وی را زیر نظر دارند تا این مهاجم بتواند تاچند هفته آینده آماده انجام بازی شود. میلاد غریبی هم که در بازی با ذوب آهن با مصدومیت روبرو شد فعلا در حال معالجه است و اگر مشکلی به وجود نیاید ان‌شالله غریبی هم از دو یا ۳ هفته آینده می تواند به بازی‌ها برگردد.
سخنگوی باشگاه پدیده خراسان در خصوص شایعه حضور محسن فروزان در این تیم و نارضایتی کادر فنی از مجتبی روشنگر و بازی ندادن او در بازی های قبلی یادآور شد: روشنگر یکی از بازیکنان بسیار خوب تیم ماست که در طول مدت بیش از دوسال حضورش در پدیده توانسته کمک های بسیار زیادی به ما کند و اگر در این فصل در یک یا دو بازی به میدان نرفته به دلیل مشکل شکایتی بود که از وی شده بود و مربوط به سال‌های قبل بود. کمیته انضباطی هم تا جلب رضایت شاکی از حضور او در بازی‌ها جلوگیری کرد که خوشبختانه این مشکل حل شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر روشنگر مشکلی برای بازی در پدیده ندارد و در حال حاضر نیز تمرینات را به خوبی پشت سر می گذرد. حضور فروزان در پدیده هم در حد شایعه است و اصلا نه ابتدای فصل و نه در حال حاضر با فروزان صحبتی انجام نداده ایم چرا که ما در پست های دیگر نیاز به بازیکن داریم و نیازی به فروزان نداریم.
طاری بخش همچنین در خصوص حضور وطن خواه در این باشگاه به عنوان مدیرعامل تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه در روزهایی که کسی از مسئولین استان خراسان توجهی به تیم ما نمی کند با قدرت بالای سر تیم حضور دارد و تا به اینجای لیگ نیز تمام تلاشش را انجام داده است تا کمتر با مشکلات روبرو شویم. کما اینکه در کنار وطن خواه، مجتبی سرآسیایی نیز به عنوان قائم مقام باشگاه و دکتر تدین به عنوان عضو هیأت مدیره زحمات زیادی می کشند و کارها را پیش می برند.
وی همچنین درباره جذب بازیکن جدید توسط این باشگاه در نیم فصل خاطرنشان کرد: کادر فنی چند بازیکن را به باشگاه معرفی کرده اند که کمیته فنی تیم در حال بررسی این نفرات هستند و در صورت تایید این کمیته ان‌شالله سعی می کنیم بازیکنان جدیدی را در پست هایی که نیاز داریم جذب کنیم.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین