اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۶۴۹۳

کرد: وزارت کشور مدیریت یگانه را در مرز میرجاوه لحاظ کند

کرد: وزارت کشور مدیریت یگانه را در مرز میرجاوه لحاظ کند
نماینده مردم خارک در مجلس گفت: امروز در بعضی نقاط مرزی میرجاوه خلا امنیتی به علت کمبود نیروی انسانی در مرز است.
۱۴:۵۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

علی کرد در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) بیان کرد: بار دیگر گروهک تروریستی و معاندین نظام در مرز شهرستان میرجاوه قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشتند که در روستای چهارلشکر با استقامت هنگ مرزی و پشتیبانی سپاه پاسداران روبرو شدند. سربازان سپاه پاسداران و هنگ مرزی ضربات سنگینی را به دشمنان مرزی وارد کردند که متاسفانه در این درگیری چهار نفر از فرزندان این مرزوبوم به شهادت رسیدند.

وی در ادامه گفت: وقوع این حادثه باعث تاسف و نگرانی اینجانب و مردم شریف استان شده است. بنده ضمن محکوم نمودن این حرکت غیرانسانی گروهک معاند و حامیان آنها در آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران از علمای گرامی و سران قبایل می خواهم ضمن حضور فعال در مرز این عمل ناجوانمردانه اشرار را محکوم کنند و همانند گذشته برای مقابله با اقدام این گروهک معاند در کنار نیروهای مسلح مستقر در مرز حضور یابند و هوشیار باشند که مرز جنوب شرقی آلوده به حضور اشرار نگردد.

وی در پایان گفت: شهادت این عزیزان را خدمت مقام معظم رهبری و مردم ایران و مرزداران حوزه انتخابیه‌ام تسلیت می گویم و علو درجات برای آنها را خواستارم. از وزارت کشور می خواهم که مدیریت یگانه را در مرز میرجاوه لحاظ کند. امروز در بعضی نقاط مرزی میرجاوه خلا امنیتی به علت کمبود نیروی انسانی در مرز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین