اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۶۳۲

جلسه عباسی و اولیویرا در باشگاه آغاز شد/ چک و چانه برای توافق بر سر جدایی

مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز برای رسیدن به توافق بر سر جدایی وارد جلسه شدند و مذاکرات خود را آغاز کردند.
۱۲:۰۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بیش از یک هفته است که بحث جدایی تونی اولیویرا از باشگاه تراکتورسازی مطرح شده و گمانه‌ زنی‌های زیادی در این خصوص صورت گرفته است.

در همین راستا هیأت مدیره تراکتورسازی روز یکشنبه تشکیل جلسه داد و با توجه به اینکه سرمربی پرتغالی نسبت به رفتن ابراز تمایل کرده این اختیار به مدیریت داده شد تا مذاکرات خود را به طور جدی با اولیویرا برای رسیدن به توافق جهت جدایی آغاز کنند. مهمترین مسئله برای هیأت مدیره در این ارتباط رسیدن به توافق مالی مناسب برای جدایی بود.

در صحبتی که مدیریت باشگاه تراکتورسازی روز گذشته با نزدیکان و به صورت تلفنی با خود این مربی داشتند اولیویرا برای جدایی خواهان گرفتن تمام پولش شده که با توجه به اینکه خود او نسبت به جدایی ابراز تمایل کرده مدیریت باشگاه این مسئله را نپذیرفته است.

در همین رابطه سعید عباسی روز گذشته به تبریز سفر کرد تا مذاکرات خود را به صورت رو در رو دنبال کند. صبح امروز اولیویرا به باشگاه رفته و مذاکرات بین سرمربی و مدیریت به طور جدی آغاز شده است. باید منتظر دقایق و ساعات آینده ماند و دید که تکلیف طرفین برای رسیدن به توافق به کجا می‌انجامد. آیا اولیویرا برای سومین بار از تراکتورسازی جدا می‌شود یا اینکه این مربی روی تصمیمش برای گرفتن پول کامل پافشاری می‌کند و در این تیم ماندگار می‌شود.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین