اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۵۵۲
استقلال و ذوب‌آهن مدعیان اصلی قهرمانی هستند

عنایتی: کاظمی هیئتی است و هیچ‌وقت ندیده‌ام فحاشی کند

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها سعی دارند مدام درباره فحاشی فرهاد کاظمی صحبت کنند، آن هم درحالی که تا به حال چنین چیزی از او ندیده‌ام.
۱۰:۴۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-رضا عنایتی درخصوص شرایط تیم سیاه‌جامگان اظهار داشت: در حال حاضر مثل بقیه تیم‌ها تمرین می‌کنیم تا ضعف‌هایمان برطرف شود. متأسفانه تا الان نتایج خوبی نگرفتیم اما امیدوارم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان همه‌چیز درست شود. هدف اصلی ما فرار است سقوط است و نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. به هر حال تیم‌هایی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر می‌آیند با مشکل کمبود تجربه مواجه هستند و این موضوع در نتایج این تیم‌ها تأثیرگذار است.

وی در خصوص حرف و حدیث‌های چند هفته اخیر درباره فحاشی فرهاد کاظمی گفت: متأسفانه نمی‌دانم بعضی‌ها بر چه مبنایی در این مورد صحبت می‌کنند. در فوتبال ایران احترام گذاشتن به یکدیگر کم شده است. ممکن است مربی مثل پدر آدم زمانی که می‌خواهد چیزی را گوشزد کند، فریاد بزند. این چیز عجیبی نیست. من باز هم تاکید می‌کنم که تا به حال هیچ‌وقت ندیده‌ام کاظمی ناسزا بگوید و همه می‌دانند که اهل دروغ هم نیستم.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان ادامه داد: کاظمی اهل جنوب شهر بوده و یک آدم هیئتی است که در کارهای خیر هم همیشه دست دارد. او به مسائل خانوادگی اهمیت خاصی می‌دهد و در شأن و شخصیت او نیست که به بازیکنی ناسزا بگوید.

عنایتی در پاسخ به این سؤال که در لیگ امسال کدام تیم مدعی جدی قهرمانی است؟ گفت: استقلال شرایط خوبی دارد و تا الان موفق عمل کرده است. باید از ذوب‌آهن هم نام ببرم، آنها هر سال ریزش کمی دارند و در این باشگاه ثبات دیده می‌شود. این دو تیم را مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانم و البته باید از عبدالله ویسی هم تعریف کنم و به او بابت ساختن چنین تیمی تبریک بگویم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین