اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۴۲۲۷

ضرر سنگین مالی مدیران پیشین پرسپولیس به این باشگاه!

ضرر سنگین مالی مدیران پیشین پرسپولیس به این باشگاه!
دوتن از مدیران پیشین باشگاه پرسپولیس به تازگی ضرری سنگین به این باشگاه وارد کرده‌اند.
۱۴:۰۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

 در شرایطی که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال وضعیت مالی خوبی ندارند، هر روز از این باشگاه‌ها خبر‌های بد مالی به گوش می‌رسد. در این شرایط بد اقتصادی که شاید ۱۰۰ میلیون هم برای باشگاه مبلغ قابل توجهی باشد، ضرر چند صد میلیونی آنهم به خاطر اشتباهات مدیران گذشته می‌تواند سنگین باشد.

در همین خصوص در چند هفته گذشته تقریبا ۵۷۵ میلیون تومان از حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر اشتباه و بدهی‌های عجیب مدیران پیشین این باشگاه توسط طبکاران برداشت شده است.

در یکی از این موارد، به خاطر اینکه مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس حدودا ۵۰ میلیون تومان از یک شخص دستی گرفته بود این طبلکار همین چند روز پیش به خاطر دریافت طلبش حدود ۱۷۵ میلیون تومان از حساب باشگاه پرسپولیس برداشت کرد.

همچنین یکی از طلبکاران مدیریت اسبق و پرحاشیه پرسپولیس هم رقمی حدود ۴۰۰ میلیون تومان را در روز‌های پایانی سال گذشته از حساب باشگاه پرسپولیس برداشت کرد. این بدهی به یک صرافی به خاطر هزینه‌های جاری تیم بود که توسط طلبکار به مسئولان باشگاه پرداخت شده بود.

این افراد با شکایتی که کردند موفق شدند در ۲ مرحله این پول هنگفت را از حساب باشگاه پرسپولیس برداشت کنند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که باشگاه پرسپولیس باید پرداختی‌هایی به بازیکنان، کادر فنی و دیگر طلبکارانش داشته باشد، اما این چنین اتفاقات کاملا به ضرر این باشگاه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین