اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۳۵۷۳
برای حضور در مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی

زمان بندی برگزاری اردوهای تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر اعلام شد

زمان بندی برگزاری اردوهای تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر اعلام شد
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر از برگزاری اولین نشست شورای انجمن و زمان بندی دقیق برگزاری اردوهای تیم‌های ملی مردان و بانوان در سال ۹۷ خبر داد.
۱۴:۲۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

حبیب خمجانی، با اعلام این خبر گفت: این نشست عصر روز گذشته با حضور گلشنی، معاون ورزش قهرمانی فدراسیون، رئیس، نایب رئیس و جمعی از مسئولین انجمن برگزار شد و پیرامون برنامه‌های سال جدید و تقویم عملیاتی این رشته در سال ۹۷ بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: با توجه به پیش رو بودن 2 اعزام مهم در سال جدید، مقرر شد تا زمان برگزاری مسابقات جهانی آلمان که مرداد ماه برگزار می‌شود، ۵ اردو برای تیم ملی مردان برگزار شود و پس از آن نیز ۳ مرحله دیگر اردو تا بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا خواهیم داشت و در مجموع ۸ مرحله اردوی تدارکاتی پیش‌بینی شده است.

خمجانی گفت: در بخش بانوان نیز مقرر شد زمان بندی دقیق برگزاری اردوها ارائه شود و ملی‌پوشان کشورمان در این بخش نیز برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا آماده شوند. علاوه بر اردوهای تیم ملی، پیرامون برگزاری رقابت‌های باشگاهی و مسابقات قهرمانی کشور نیز صحبت شد و در اولین گام پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بانوان را اواخر خرداد یا اوایل تیرماه برگزار می‌کنیم و فعلا بخش نامه به استانها ارسال شده و تا ۳۰ فروردین ماه فرصت اعلام آمادگی وجود دارد.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر در پایان تصریح کرد: سال جدید برای رشته بسکتبال با ویلچر سال پرکاری است و امیدواریم بتوانیم به تمام اهداف مورد نظر به بهترین شکل ممکن دست یابیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین