اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۳۵۶

کلوپ: وضعیت استوریج با سایر بازیکنانم متفاوت است اما به او اعتماد دارم

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول به مهاجم انگلیسی مصدوم تیمش دلگرمی داد و گفت قرمزپوشان مرسی‌ساید برای به اوج بازگشتن او لحظه‌شماری می‌کنند.
۱۴:۵۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-فصل جاری برای دانیل استوریج 26 ساله فصل جالبی نبوده است. دو دوره مصدومیت، سبب شده تعداد بازی‌های استوریج در ترکیب اصلی لیورپول از ابتدای فصل گذشته تا کنون به 10 بازی در لیگ برتر محدود شود که به هیچ وجه آمار جالبی نیست. بالا رفتن شمار مصدومیت‌های استوریج سبب شده برخی شایعات درخصوص لبریز شدن کاسه صبر اعضای کادر فنی و مدیریت باشگاه از طولانی بودن غیبت مهاجم ملی‌پوش تیم منتشر شود.

هفته پیش یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول گفت که استوریج باید کابوس‌های مصدومیتش را فراموش کند و با آمادگی روانی و فیزیکی کامل به میادین برگردد. استوریج هم یکشنبه هفته جاری در پیروزی یک بر صفر لیورپول برابر سوانزی برای چهارمین بار در این فصل به میدان رفت.

کلوپ در این خصوص اظهار داشت: اکنون که درباره دانیل صحبت می‌کنیم، در وضعیت متفاوتی هستیم. نگرانی‌هایی که درباره استوریج وجود دارد به خاطر شک داشتن به توانایی‌های او نیست، بلکه به خاطر سابقه بد مصدومیت‌هایش است. در مورد بازیکنی که 20 بار مصدوم شده است شما نمی‌توانید رویکردی مشابه با یک بازیکن عادی داشته باشید.

کلوپ ادامه داد: همه ما تجاربی داریم. وقتی بازیکنی بیش از یک بازیکن دیگر مصدوم می‌شود، خب شک و تردید‌ها نسبت به او بیشتر می‌شود و این طبیعی است. به همین دلیل همه ما باید در کنار هم بمانیم. در ملوود (زمین تمرین لیورپول) هیچ کسی تنها نیست. همه ما در کنار هم هستیم و باید در زمان مناسب توصیه‌های لازم را به بازیکنان‌مان انجام دهیم.

سرمربی پیشین دورتموند تأکید کرد: زمانی که به بازیکنی می‌گوییم «بله، برو» او باید به ما اعتماد داشته باشد. اعتماد متقابل چیزی است که همه ما باید یاد بگیریم و انجام دهیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین