اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۳۴۴۴

حضور کریمی درتمرینات ماشین‌سازی منع قانونی ندارد/ آقا فیروز به آقایی مشورت فکری داد

حضور کریمی درتمرینات ماشین‌سازی منع قانونی ندارد  آقا  فیروز به آقایی مشورت فکری داد
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: حضور فیروز کریمی در تمرینات ماشین‌سازی منع قانونی ندارد.
۲۳:۰۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

 در آستانه بازی تیم‌های نساجی مازندران و ماشین‌سازی تبریز در رقابت‌های لیگ دسته اول خبری در بین اهالی فوتبال منتشر شد مبنی براینکه در ۲-۳ روز گذشته فیروز کریمی سرمربی گسترش فولاد تمرینات ماشین‌سازی را برعهده داشته است.

ماجرا از این قرار است که زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد، رئیس هیأت مدیره شرکت دریک است و این شرکت حامی باشگاه ماشین‌سازی تبریز به حساب می‌آید و دلیل حضور فیروز کریمی در تمرینات ماشین‌سازی چندان بی‌ربط به حضور دوجانبه مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در دو تیم گسترش و ماشین‌سازی نیست.

در همین راستا ظاهراً عباس آقایی سرمربی ماشین‌سازی از حضور فیروز کریمی در تمرینات تیمش ناراحت شده اما هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در گفت‌وگویی توضیح داد: ماجرا اینطور نیست که نقل محافل شده اولاً که زمین تمرین گسترش فولاد و ماشین‌سازی یکی است و گاهی پیش می‌آید که دو تیم زمان تمرین با هم روبه‌رو می‌شوند و اینکه گفته می‌شود فیروز کریمی در تمرینات ماشین‌سازی حضور پیدا کرده به خاطر همزمانی تمرینات دو تیم با هم بوده است.

وی افزود: این را هم بگویم که حضور فیروز کریمی در تمرین ماشین‌سازی منع قانونی ندارد و اگر هم حضوری بوده با موافقت خود عباس آقایی صورت گرفته است و در واقع فیروز کریمی به آقایی مشورت فکری داده است و هیچ چیز دیگری در میان نیست.

تیم ماشین‌سازی تبریز در جدول لیگ شرایط خوبی ندارد و شاید مسئولان باشگاه ماشین‌سازی به دنبال راه‌حلی هستند تا در بازی‌های باقیمانده با برتری مقابل حریفان این تیم را در لیگ یک حفظ کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
مرکز آهن
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین