اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۳۴۷

وقتی رقیب گل به خودی می زند، ناراحت شویم؟!

وقتی رقیب گل به خودی می زند، ناراحت شویم؟!
سرمربی بارسلونا پس از پیروزی پرگل مقابل رم گفت:در کل کار سختی را پیش رو داشتیم. آنها تیم خوبی هستند و بازی خیلی خوب آغاز کردند و ما نیز تلاش کردیم تا فشار را بر روی آنها زیاد کنیم
۱۱:۰۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

 تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رم بود که موفق شد با نتیجه ۴ بر یک رقیب ایتالیایی خود را گلباران کند.

والورده، سرمربی آبی-اناری‌ها پس از این بازی گفت: در کل کار سختی را پیش رو داشتیم. آنها تیم خوبی هستند و بازی خیلی خوب آغاز کردند و ما نیز تلاش کردیم تا فشار را بر روی آنها زیاد کنیم. در نیمه دوم با فشار زیاد خطوط دفاعی رم شکسته شد و گل هایی را به ثمر رساندیم و در مقابل یک گل نیز دریافت کردیم.

وی درباره گل به خودی های که رمی به خود زدند، عنوان کرد: ما برای زدن چنین گل هایی تلاش نکردیم. زمانیکه رقیب به دروازه خودش گل می زند ما چه کار کنیم؟ آیا این امری اندوهناک است و ناراحت شویم؟... در پایان آن گلی برای ما به شمار می آید. بوسکتس را به درخواست خودش تعویض کردم چون کمی احساس ناراحتی می کرد. این نتیجه خوبی است اما من نتیجه ۳ بر صفر را به نتیجه ۴ بر یک ترجیح می دادم.

انتهای پیام/س

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: والورده بارسلونا
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین