اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۱۹۴۱

قهرمان در آمپاس/ تیمی که نه مدیر دارد، نه مربی و بازیکن!

قهرمان در آمپاس  تیمی که نه مدیر دارد، نه مربی و بازیکن!
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان بعد از قهرمانی در لیگ برتر فوتسال در سال گذشته دستخوش تغییر مدیریتی و فنی شده و قرارداد کادر فنی و اکثرا بازیکنان این تیم به پایان رسیده است.
۱۰:۴۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

لیگ برتر فوتسال در سال گذشته از 6 تیر با حضور 14 تیم استارت خود را زد و  در آخر با قهرمانی تیم مس سنگون ورزقان و نائب قهرمانی تاسیسات دریایی و سومی گیتی‌پسند در دی ماه به پایان رسید. تیم مس سنگون که برای اولین بار قهرمان لیگ برتر شده باید به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کند. آنها باید زودتر از سایر تیم‌ها استارت تمرینات خود را بزنند و برای حضور در این مسابقات آماده شوند اما متاسفانه این تیم در بلاتکلیفی بسر می برد و این روزها وضعیت مدیریتی و فنی مشخصی ندارند.

بعد از قهرمانی مس در لیگ برتر محمدرضا کافی مدیرعامل این باشگاه که زحمات زیادی برای این قهرمانی در لیگ کشیده بود، از این باشگاه خداحافظی و به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان انتخاب شد. بعد از رفتن کافی این باشگاه تا به امروز نتوانسته مدیرعامل جدید خود را معرفی کند.

در حالی که تیم مس باید در مرداد ماه 97 در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کند اما تاکنون تکلیف حضور و یا عدم حضورش در این رقابت‌ها مشخص نشده درست است که 5 ماه به زمان برگزاری جام باشگاه‌های آسیا باقی مانده است اما برای تیمی که می‌خواهد قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شود زمان زیادی نیست و باید هر چه زودتر تکلیف خود و حضورش را در این رقابت‌ها مشخص کند.

در حال حاضر مهمترین موضوعی که وجود دارد، نبود مدیرعامل در این باشگاه است و از طرفی قرارداد اکثر بازیکنان این تیم به پایان رسیده است. حتی تکلیف قرارداد حمید بی‌غم سرمربی این تیم و مدرک مربیگری‌اش برای حضور روی نیمکت این تیم مشخص نیست.

بی غم در مصاحبه های قبلی خود عنوان کرده که قراردادش با باشگاه تا پایان فصل قبل بوده  و همچنین طبق قوانین AFC  برای مربیانی که می خواهند روی نیمکت تیمی در جام باشگاه‌ها آسیا بنشیند باید مدرک مربیگری لول 2 آسیا را داشته باشند در صورتیکه بی غم سرمربی این تیم دارای مدرک مربیگری لول یک در آسیاست وی باید برای حضور و نشستن روی نیمکت مس در جام باشگاههای آسیا بتواند تا زمان برگزاری این مسابقات مدرک مربیگری لول 2 خود را دریافت کند. البته قرارداد کادر فنی این تیم هم به اتمام رسیده است.

از یک طرف دیگر هنوز پاداش قهرمانی سال قبل این تیم پرداخت نشده است. آیا بهتر نیست تیمی که باید به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور قدرتمندانه‌ای داشته باشد تکلیف خود را هر چه زودتر مشخص کند یا در صورت انصراف از این مسابقات هر چه سریع‌تر تصمیم نهایی خود را بگیرد تا حداقل تیم دوم لیگ بتواند شرایطش را برای حضور در این مسابقات مهیا کند؟

فوتسال ایران نه در آسیا بلکه در سطح جهان همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته تیم ملی ما سوم دنیا شده و حتی این تیم در سال قبل توانست قهرمان جام ملت‌های آسیا شود اما متاسفانه به جای تلاش برای حفط این روند صعودی، بعد از برگزاری لیگ و مشخص شدن تیم قهرمان باشگاه‌های خود را به حال خود رها کردیم.

ما از سال 2014 بعد از قهرمانی تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا هنوز نتوانسته‌ایم قهرمان آسیا شویم. آیا بهتر نیست برای حضور قدرتمندانه در این مسابقات چاره‌ای اندیشید؟ آیا نباید مسئولان صنایع ملی مس ایران  هر چه زودتر تکلیف مدیریت این باشگاه را مشخص کنند تا بازیکنان و کادر فنی هر چه زودتر وضعیت خود را مشخص کنند؟

چرا فدراسیون فوتبال و یا سازمان لیگ هر چه سریع‌تر نسبت به وضعیت و تعیین تکلیف این باشگاه ورود نمی کنند؟ امیدواریم که هر چه زودتر مسئولان صنایع ملی مس ایران تکلیف این باشگاه خوب فوتسال کشور را مشخص کنند تا آنها بتوانند حضوری قدرتمندانه همانند لیگ برتر در جام باشگاه‌های آسیا داشته باشند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین