اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۱۷۱

میداوودی: رحمتی کی آماده نبوده؟ / مشکلاتم با سایپا جدی نبود!

میلاد میداوودی در بازی استقلال و سایپا یکبار دیگر مقابل تیم سابقش قرار می گیرد. او که در چند وقت اخیر با حواشی مختلفی در سایپا دست و پنجه نرم می کرد، حالا امیدوار است تا بتواند مقابل استقلال به میدان برود و برای تیمش گلزنی کند.
۱۲:۲۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-به گزارش وب سایت نود، صحبتهای وی را در ادامه بخوانید:
*استقلال و سایپا فردا به مصاف هم می روند و این بازی به توعی تقابل دوباره تو با استقلال نیز هست؟
بحث تقابل نیست. استقلال و سایپا با هم بازی دارند و من هم بازیکن سایپا هستم. در هر حال امیدوارم که فردا هر دو تیم بازی خوبی ارائه دهند و با تمام احترامی که برای استقلال و هوادارانش قائل هستم اما تلاش ما کسب ۳ امتیاز این بازی است چون برای بهبود جایگاهمان در جدول به آن نیاز داریم.


*با اینحال به نظر می آید حساسیت این بازی برای تو و جواد نکونام به عنوان بازیکنان سابق استقلال کمی بیشتر از سایرین باشد؟
من الان چند سالی هست که روبروی استقلال بازی می کنم. نکونام هم بازیکن حرفه ای است و قطعا این موضوع نمی تواند تاثیری در کار هر دوی ما داشته باشد. هر دوی ما برای هواداران استقلال احترام زیادی قائلیم.البته استقلال هم تیم خیلی بزرگی است و خصوصا در هفته های اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته به همین جهت فکر می کنم بازی خیلی سختی با آنها داریم و هر تیمی که بهتر باشد می تواند ۳ امتیاز را مال خود کند.


*چقدر برای حضورت در ترکیب سایپا در این بازی شانس قائل هستی آن هم بعد از اتفاقاتی که در هفته های اخیر تجربه شان کردی؟
گذشته ها گذشته. الان هیچ مشکلی وجود ندارد و من هر موقع که تیم به من نیاز داشته باشد حاضر هستم. بازی قبل هم فرصت کوتاهی به من داده شد تا در ترکیب باشم آن هم با توجه به اینکه مدتی تمرینات کامل با تیم نداشتم. در این بازی هم منتظر فرصت از سوی کادرفنی هستم به من داده شود و بتوانم برای تیمم مثمرثمر واقع شوم. باز هم می گویم که با همه احترامم به استقلال و هواداران، شرایطمان در جدول طوری است که به پیروزی در این دیدار نیاز داریم چرا که اختلاف امتیازی مان با تیمهای تعقیب کننده خیلی نیست و به همین جهت تلاشمان برای گرفتن حداکثر امتیاز است.


*مهدی رحمتی در هفته های اخیر مهره ای کلیدی برای استقلال بوده و نشان داده گلزنی به او کار راحتی نیست. فکر می کنی بتوانی دروازه او را باز کنی؟
تا آنجا که من یادم می آید مهدی همیشه آماده بوده و به یاد ندارم که او آماده نباشد! چه زمانی که در تیم ملی بود و چه حالا که نیست. او همیشه خوب است و برای استقلال یک مهره کلیدی است. امسال هم در خیلی از بازی ها برای استقلال بسیار تاثیرگذار بوده با اینحال اگر به زمین رفتم تلاش می کنم به او گل بزنم.


*و اگر گل بزنی، شادی هم می کنی؟
هنوز معلوم نیست که در ترکیب باشم یا فرصت بازی پیدا کنم اما قطعا اگر گل بزنم شادی نمی کنم، آن هم مقابل استقلال!


*مشکلاتی که با جلالی داشتی به طور کامل برطرف شد؟
یکسری مسائلی پیش آمد که الان دیگر حل شده است. قطعا مشکلات حل شده که الان من در کنار تیم هستم.


*اما این مشکلات اینقدر جدی بود که حتی بحث هایی مبنی بر جدایی ات در نیم فصل از این تیم شنیده می شد؟
نه، همانطور که گفتم مشکلات حل شد و الان هم در کنار سایپا تمرین می کنم و با صلاحدید کادرفنی به زمین می روم.


*با توجه به شرایط فعلی لیگ، کدام تیمها را بیشتر مدعی می دانی؟
الان نمی شود به طور قطع گفت کدام تیمها مدعی اصلی هستند. استقلال قطعا یکی از این مدعیان است اما چون امتیازات جدول خیلی به هم نزدیک است نمی شود خیلی روی این موضوع یقین داشت. شرایط لیگ امسال متفاوت از سالهای قبل است و ما هم تلاش می کنیم تا قهرمان شویم و حتی اگر این اتفاق هم نیفتد قطعا به دنبال سهمیه هستیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین