اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۱۲۲

ایران پوریان: بازی در زمین گل آلود دشوار است/ هواداران حساسیت بازی ها را درک می کنند

کاپیتان تیم تراکتور سازی تبریز گفت: تمرینات خوبی را انجام داده و امیدوارم بتوانیم مقابل ملوان در زمین گل آلود موفق شویم.
۱۴:۳۴ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محمد ایران پوریان در گفتگو با خبرنگار سایت برنامه نود درباره ادامه تمرینات تیمش، اظهار داشت: تمرینات خوبی را در روز های اخیر انجام داده و روی نقاط ضعف و قدرت ملوان کار کرده ایم. امیدوارم در روز بازی از آمادگی بالایی برخوردار بوده و بتوانیم هوداران را خوشحال کنیم. نسبت به گذشته هماهنگی بیشتری داریم و بازیکنان تمام تلاش خود را در تمرینات انجام داده اند. 

وی در خصوص دیدار پیش روی تیمش مقابل ملوان بندر انزلی، بیان کرد:بازی سختی مقابل ملوان داریم. تیم حریف بازیکنان و کادرفنی خوبی را در اختیار دارد و بازی کردن در زمین گل آلود سخت بوده و دشواری ها را دو چندان می کند. باید تمرکز بالایی را داشته باشیم تا نتیجه خوبی را کسب کنیم.

کاپیتان سرخ پوشان تبریزی درباره دیدار تیمش مقابل استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، گفت قطعا بازی مقابل نفت یا استقلال برایمان فرقی نمی کرد زیرا در جام حذفی جایی برای اشتباه کردن نیست و کوچکترین اشتباه، می تواند منجر به حذف از رقابت ها شود. باید در این بازی های بزرگ که برگزار می شود، کمترین اشتباهات را داشته باشیم.

ایران پوریان در خصوص حمایت های هواداران تیمش، گفت: نیازی به صحبت من نیست زیرا هواداران همیشه بیشتر از ما، حساسیت بازی ها را  درک می کنند. حضور آنها در ورزشگاه، همیشه قوت قلبی برای بازیکنان بوده و انرژی مضاعفی را می دهد.

وی درباره شانس تراکتورسازی به منظور کسب جام قهرمانی رقابت  های جذفی، اظهار  داشت: با حرف زدن، جامی را برایمان نمی دهند ولی باید با تلاش دو چندان بتوانیم به هدفمان دست پیدا کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین