اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۱۱۷۸

یک فرصت طلایی برای اهداف پروازی پیش آمده است

یک فرصت طلایی برای اهداف پروازی پیش آمده است
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: با یکی از بهترین مربیان دنیا هم مذاکره‌ای داشته‌ایم هرچند اولویت اول ما لازلوست.
۱۴:۲۰ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

 علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در حاشیه اردوی اهداف پروازی در خصوص حضور رودولفو ویگانو مربی ایتالیایی، اظهار داشت: سال پرکاری را پیش رو داریم. همکاران من در فدراسیون شب و روز نداشتند و تلاش می‌کردند. مربی خارجی ما 2 روز است کار خود را شروع کرده و امیدوارم نتایج خوبی در پیش داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با وی قرارداد رسمی امضا کرده‌اید، عنوان کرد: هنوز خیر. صحبت‌ها و مذاکرات صورت گرفته، توافق انجام شده و امیدواریم این توافق نهایی شود. برنامه‌های ما به صورت کوتاه، میان و بلندمدت تنظیم شده است. برنامه کوتاه مدت تا جاکارتاست، بعد از آن مسابقات جهانی را داریم که سهمیه المپیک در اهداف پروازی توزیع می‌شود. در ادامه برای المپیک برنامه‌ریزی کرده‌ایم که این برنامه میان مدت است.

دادگر در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر مبلغ قرارداد این مربی ایتالیایی، گفت: قرارداد این مربی کمتر از لازلوست البته او توانایی بالایی دارد. بیش از 13 مدال جهانی و اروپایی در کارنامه دارد. در 20 سال گذشته جزو 10 نفر برتر و در 2 سال اخیر جزو 3 نفر برتر بوده است. 2 بار سهمیه المپیک گرفته و می‌توان گفت جزو با تجربه‌ترین مربیان جهان است. این فرصت برای تیراندازی اهداف پروازی طلایی است.

رئیس فدراسیون تیراندازی همچنین درباره مذاکره با لازلو در سفر به آلمان، اظهار داشت: در آلمان با لازلو مذاکره کردیم. بخشی از طلب‌ها را نقدی پرداخت کردیم و بخشی دیگر نیز حواله شد. قرار شد بعد از ارسال کامل پول در خصوص ادامه همکاری مذاکرات را نهایی کنیم. البته با یکی از بهترین مربیان دنیا هم مذاکره‌ای داشته‌ایم هرچند اولویت اول ما لازلوست. فرصتی برای بازی‌های آسیایی نداریم و لازلو بهترین گزینه است. اگر او هم نخواست جایگزین خواهیم داشت. مربیانی که می‌آیند بهتر از قبلی‌ها خواهد بود و مبلغ قرارداد نیز کمتر است. ما نسبت به بیت‌المال با حساسیت برخورد می‌کنیم. در کنار اینها به اهداف بزرگتر که سربلندی ایران است فکر می‌کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مطمئن هستید مشکلی که برای لازلو پیش آمد برای مربی ایتالیایی رخ نخواهد داد، گفت: ما از اول سعی می‌کنیم پرداخت‌ها را به موقع انجام دهیم. اگرچه پول کمتری پرداخت می‌کنیم اما چون نقدی است این مربی راضی است. تا زمانی که هستم امیدوارم مشکلات قبلی تکرار نشود.

رئیس فدراسیون تیراندازی در ادامه صحبت‌هایش درباره تعداد نفرات اعزامی به کره برای حضور در مسابقات جهانی، یادآور شد: نزدیک به 35 نفر کاروان ایران خواهد بود. اگرچه در حال تجدیدنظر هستیم چون نظر مربی جدید هم تاثیرگذار است. ورزشکاران اهداف پروازی در ایتالیا هم اردو خواهیم داشت و در یک مسابقه نیز شرکت می‌کنیم. با سفر به ایتالیا سلاح‌ها را به روز رسانی می‌کنیم. در اردوهای اهداف پروازی نیز شرکت می‌کنیم تا فشنگ‌ها به راحتی در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد. تا بازی‌های آسیایی حدود 4.5 ماه مانده همکاران ما در ایام عید وقت گذاشتند. امیدواریم بهترین‌ها نصیب ایران شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیراندازی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین