اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۰۳

ماتئوس: بازیکنان بایرن مونیخ اعتمادشان به گواردیولا را از دست داده‌اند

مدافع - هافبک پیشین تیم ملی فوتبال آلمان تأکید کرد بازیکنان بایرن‌مونیخ دیگر آن اعتماد گذشته را به سرمربی اسپانیایی خود ندارند.
۱۳:۳۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- پپ گواردیولا در دومین سال حضورش در بایرن‌مونیخ این تیم را به دومین قهرمانی متوالی‌اش در رقابت‌های بوندس‌لیگا رساند اما این عنوان چیزی نیست که هواداران سرخپوشان مونیخی را راضی نگه دارد، چرا که سه‌گانه قهرمانی که یوپ هاینکس در فصل 13-2012 در آخرین فصل حضورش در بایرن برای این تیم  به ارمغان آورد، انتظارات را بالا برده و آنها نمی‌خواهند امسال همانند فصل گذشته در حسرت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا بمانند به خصوص اینکه برلین میزبان دیدار نهایی این رقابت‌هاست.

چهار شکست متوالی باواریایی‌ها که عبارتند از شکست در ضربات پنالتی برابر دورتموند در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان، باخت 2 بر صفر  برابر بایرلورکوزن در بوندس‌لیگا، شکست 3 بر صفر مقابل بارسلونا در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در نهایت باخت یک بر صفر خانگی برابر آگزبورگ به شدت این تیم و به خصوص پپ گواردیولا را مورد انتقاد قرار داده است. برخی بر این باورند که این سرمربی 44 ساله بیش از حد بازیکنان اسپانیایی به این تیم آلمانی اضافه کرده و برخی دیگر معتقدند که پپ این تیم را از فوتبال ناب آلمانی به دور کرده و تکیه بیش از حد به تیکی‌تاکایی دارد که در بارسلونا به اجرا می‌گذاشت.

لوتار ماتئوس که خود سال‌ها در تیم بایرن‌مونیخ عضویت داشته در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای» آلمان گفت: گواردیولا خودش هم گفته که فصل برای بایرن‌مونیخ تمام شده است. او تغییرات زیادی در ترکیب تیمش به وجود آورد و این تیم را بی‌ثبات کرد. تیم پپ دیگر آن ثباتی که نزدیک به هشت ماه داشت را ندارد، تیمی که هواداران آلمانی را به وجد می‌آورد. به نظر می‌رسد که بازیکنان حالا نسبت به گذشته تا حدودی اعتمادشان به گواردیولا را از دست داده‌اند و او هم این انتظار را از آنها نداشت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین