اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۸۳۴۴

نماینده ولی فقیه در سپاه باید آماده تر باشد

نماینده ولی فقیه در سپاه باید آماده تر باشد
رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، ارتقاء معنویت دینی پاسداران و خانواده آنان، تقویت روحیه جهادی و انقلابی و تعامل هم افزا با فرمانده سپاه را از جمله مهمترین نکاتی برشمرد که باید توسط نماینده ولی فقیه در نظر گرفته شود.
۱۰:۳۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

سردار محمد شیرازی طی سخنانی در مراسم تودیع حجت الاسلام علی سعیدی و معرفی نماینده جدید نماینده ولی فقیه در سپاه، با اشاره به سوابق سعیدی اظهار کرد: آقای سعیدی با توجه به سوابق و شناخت نزدیکی که از کار معنوی در نیروهای مسلح داشت به سمت نمایندگی ولی فقیه در سپاه و رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا منصوب شد و انتظاری که فرمانده کل قوا در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دارد، معنویت افزایی است.

وی افزود: ارتقاء معنویت دینی پاسداران و خانواده آنان، تقویت روحیه جهادی و انقلابی و تعامل هم افزا با فرمانده سپاه از جمله مهمترین نکاتی است که باید توسط نماینده ولی فقیه در نظر گرفته شود.

شیرازی تاکید کرد: رهبر انقلاب در طول رهبری خودشان همواره با انتصابات و اوامری را که داشتند سیاست‌های کلی را برای ما مشخص کردند و انتظارشان این است که هر کس در جایگاه جدیدی قرار می‌گیرد، نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کند.

وی در پایان تاکید کرد: کاری که نمایندگی ولی فقیه در سپاه انجام می‌دهد، منصوب به رهبری تلقی می‌شود پس باید از این به بعد آماده‌تر باشیم و در کنار فرماندهی سپاه، وحدت رویه و خودمان را نشان دهیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین