اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۸۲۶

به کل تیم استقلال توهین شد+عکس

معاون ورزشی استقلال گفت:بنده دیگر سمتی در کمیته نقل و انتقالات ندارم. امیدوام که دوستان فکری به حال نقل و انتقالات نیم فصل کنند تا بتوانند بهترین نفرات را جذب کنند.
۱۲:۲۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-علی نظری جویباری درباره اتفاقاتی که در شهر اهواز افتاد اظهار داشت: صحنه هایی که من از تلویزیون دیدم واقعا در شأن شهر اهواز نبود. فکر می کنم اهواز در سال های اخیر همیشه کمترین حاشیه را داشته است. هنوز هم نمی دانم واقعا چرا چنین اتفاقاتی در شهر خوزستان افتاد.آنها مردمی فوتبال دوست هستند که تیم های شهر خود را خیلی دوست دارند. به هر حال باید ریشه یابی شود تا متوجه شویم چرا چنین اتفاقاتی در این استان افتاده است.

وی ادامه داد: امیدوارم کمیته انضباطی همان طور که به همه مسائل نگاه ویژه ای دارد اتفاقات شهر اهواز را هم رسیدگی کند. این درست نیست که یک تیم فوتبال به خاطر برد نزدیک به دو ساعت در رختکن و در یک اتاق حبس شود. چندین بار شده که استقلال در ورزشگاه آزادی نتیجه را واگذار کرده اما شما هیچ بی احترامی از طرفداران استقلال در ورزشگاه مشاهده نمی کنید. به نظر من کمیته انضباطی باید چنین جاهایی ورود کند نه در مسائلی که کسی یک کلمه در مورد داوری صحبت کند و آنها هم سریعا او را جریمه می کنند.

معاون ورزشی استقلال افزود: به نظرم هرچه زودتر باید به مسائل اهواز رسیدگی شود تا شان فوتبال حفظ شود. وقتی کوچکترین حرفی در مورد کمیته انضباطی زده می شود به حق یا نا حق کمیته انضباطی تیم ها را جریمه می کند. در برنامه ای که من دیشب دیدم در اهواز به استقلال هم توهین شد و هم اینکه شیشه اتوبوس تیم را شکستند. اگر اتفاقی برای بازیکنی در اتوبوس می افتاد چه کسی پاسخگو بود؟


وی درباره اینکه این روزها شایعات زیادی در مورد نقل و انتقالات استقلال شنیده می شود گفت: همان طور که بنده قبلا گفتم بنده دیگر سمتی در کمیته نقل و انتقالات ندارم. امیدوام که دوستان فکری به حال نقل و انتقالات نیم فصل کنند تا بتوانند بهترین نفرات را جذب کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت کرار جاسم در باشگاه استقلال گفت: در مورد کرار جاسم تصمیم نهایی را آقای افشارزاده به عنوان نفر اول می گیرد. چند جلسه آقای افشارزاده با مدیربرنامه او برگزار کرد و منتظر ابلاغ ایشان هستیم. هر تصمیمی که ایشان بگیرند ما انجام می دهیم.

وی درباره اینکه گفته می شود صالح از تیم امید پیشنهاد دارد اذعان داشت: با بنده کسی در این مورد صحبتی نکرده. در این مورد آقای افشارزاده می توانند بهترین نظر را بدهند. اما به هر حال باید بگویم آقای صالح دستیار اول آقای مظلومی است و یکی از نیروهای فنی خوب کادر فنی است. به شخصه امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد.

نظری درباره اینکه هر دو تیم استقلال و نفت تهرانی هستند و آیا مسئولان استقلال نامه ای برای اینکه این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود پیشنهادی به فدراسیون داده است یا خیر، تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم نفت در این بازی میزبان است ما نمی توانیم نامه ای به فدراسیون بزنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم هواداران استقلال به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم. چون در رقابت های جام حذفی با چند بازی می توانیم قهرمان شویم و راه کوتاهی را برای رسیدن به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان داشته باشیم. امیدوارم که روز چهارشنبه استقلال بتواند در دیدار مقابل نفت پیروز شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین