اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۸۰۳۳

دست‌نشان: چرا کنترل دوپینگ در لیگ یک کم شده؟!

دست‌نشان: چرا کنترل دوپینگ در لیگ یک کم شده؟!
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: نمی‌دانم دلیل کاهش نظارت و کنترل دوپینگ در لیگ دسته اول چیست.
۰۳:۴۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

نادر دست‌نشان در گفت‌وگویی، در مورد دیدار روز یکشنبه با ایرانجوان بوشهر گفت: بازی خیلی سختی با این تیم بوشهری داریم. آنها انتحاری بازی خواهند کرد که کار ما را سخت می‌کند، ضمن اینکه خیالشان راحت است که ما هوادارانمان که حامیان اصلی تیم هستند را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. روی این دو مسئله فکر کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم با تمرکز خوب مقابل این تیم بوشهری خوب بازی کنیم. 

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه ملوان گفت: هیأت مدیره روز گذشته جلسه‌ای داشت و قرار شد که بخشی از مطالبات بازیکنان تا هفته آینده پرداخت شود،‌البته قرار بود این پرداختی روز سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته قبل انجام شود که به دلایل خاصی این اتفاق نیفتاد. ملوان وارث یکسری بدهی‌ها و مشکلات زیاد است که حل آنها بسیار سخت است. امیدوارم برای شب عید بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

دست‌نشان در مورد اشتباهات داوری در لیگ یک گفت: اشتباهات داوری همیشه بوده و هست. رئیس کمیته داوران هم یک رئیس بسیار قوی و سالم است که همواره حامی داوران است. امیدوارم داوران قدر این رئیس خوبشان را بدانند. به‌هرحال همواره یکسری داور جوان می‌آیند و در لیگ یک قضاوت می‌کنند تا به لیگ برتر برسند. طبیعی است که انتظار داشته باشیم این داوران مرتکب اشتباه شوند،‌اما امیدوارم درصد اشتباهات داوران کم شود. مشکل لیگ یک جایی است که گاهی اوقات داوران لیگ برتری در آن قضاوت می‌کنند، اما از این داوران انتظار بیشتری هست، نمی‌دانم! شاید آنها با نارضایتی در لیگ یک سوت می‌زنند یا اینکه خیلی مغرورانه در لیگ دسته اول قضاوت می‌کنند، زیرا کیفیت داوری‌شان در لیگ برتر با لیگ یک بسیار متفاوت است، حتی نوع برخورد و رفتارشان هم فرق می‌کند. 

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی افزود: شاید بهتر باشد که همه قدر لیگ یک را بدانیم و بدانیم تا لیگ یک نباشد، لیگ برتری هم نخواهد بود. به نظرم من کمیته داوران باید کلاس‌های توجیهی زیادی برای داوران بگذارند و داوران لیگ برتری هم ارزش و احترام لیگ یک و تیم‌های آن را بیش از گذشته حفظ کنند.

وی در مورد بحث دوپینگ در لیگ یک گفت: نمی‌دانم چه بگویم، همه برای فوتبال پاک و سالم شعار می‌دهیم. حتی مسئولان برخی تیم‌ها با من تماس می‌گیرند و شفاهی می‌گویند چرا نسبت به بحث دوپینگ معترض نمی‌شوند،‌ اما واقعیت این است که نظارت و کنترل دوپینگ در لیگ یک نسبت به سال‌های قبل بسیار کمتر شده است، دلیل آن را نمی‌دانم. من در مورد تیم خودم می‌گویم. در ۲۶ هفته فقط از ملوان دو بار تست دوپینگ گرفته شده است. چرا نظارت در دوپینگ کاهش پیدا کرده است؟ 

دست‌نشان تصریح کرد: اینکه هم‌اکنون بخواهیم کنترل و نظارت در دوپینگ را افزایش بدهیم هم شاید خیلی فایده نداشته باشد، زیرا کسانی که می‌خواستند در مسائلی مثل دوپینگ کار کنند، کارهایشان را انجام داده‌اند و اکنون حواسشان هست. امتیازات زیادی هم جابجا شده است، نمی‌توانیم سر خودمان کلاه بگذاریم. اما من از مسئولان، مدیران و مربیان و کمیته پزشکی فدراسیون می‌خواهم کنترل و نظارت بر دوپینگ افزایش پیدا کند. از جناب محمودزاده مسئول لیگ یک می‌خواهم که در این مورد پیگیری‌های بیشتری انجام بدهند. 

انتهای پیام/ک

 
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین