اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۷۰
فقط ضریب امنیتی را بالا برده‌ایم

حسنی‌خو: تاکنون هیچ تهدیدی در رابطه با حملات تروریستی نداشته‌ایم

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان احتمال تهدیدات امنیتی در ورزشگاه‌های ایران را رد کرد.
۱۸:۲۶ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رضا حسنی‌خو با اشاره به افزایش تدابیر امنیتی در ورودی‌های ورزشگاه‌های کشور اظهار داشت: با توجه به وضعیتی که از نظر امنیتی گریبانگیر اروپا و خاورمیانه شده است، ما هم باید به لحاظ امنیتی حساسیت بیشتری را در قسمت‌های مختلف ورزشگاه‌ها ایجاد می‌کردیم و بر همین اساس به همکاران‌مان در حوزه های استحفاظی و امنیتی ابلاغ کردیم که دقت و حساسیت بیشتری را در بحث نظارت در ورزشگاه‌ها داشته باشند و افراد مستقر در قسمت‌های مختلف ورزشگاه‌ها را افزایش دهند.

وی در خصوص نزدیک بودن ایران به عراق که مرکز حملات تروریستی است و خطری که در این زمینه ایران را تهدید می‌کند، گفت: خطر که همیشه بوده و هست. خدا را شکر و به همت عزیزان فعال در وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی و نظامی وضعیت کشور و مسابقات ورزشی در آرامش و امنیت کامل است و هیچ تهدید یا خبر خاصی در مورد تهدید به بمب‌گذاری و حملات تروریستی وجود ندارد و فعالیت‌های اخیری که در راستای افزایش امنیت ورزشگاه‌ها داشته‌ایم تنها به خاطر بالا بردن ضریب امنیت است نه وجود تهدیدات از سوی گروه‌های ترویستی.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان افزود: جمهوری اسلامی ایران به‌ خاطر اقتدار و استقلال و عقاید مذهبی همیشه خاری بوده در چشم دشمنان و گروه‌های تروریستی مختلف  که با توجه به این مسئله هیچگاه نباید از خطر این گروه‌ها غافل بود و ممکن است خدای ناکرده به فکرشان تعرض به ایران اسلامی خطور کند که بر همین اساس  ما نیز باید دقت‌های لازم را پیش‌بینی کرده و با حساسیت بیشتری امنیت را برای هواداران و اهالی فوتبال ایجاد کنیم.

وی در ارتباط با برگزاری بازی عصر امروز پرسپولیس مقابل استقلال اهواز که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، عنوان کرد: همکاران ما مثل همیشه امروز هم با ضریب امنیتی بالا و شدید مراقب برگزاری نظم و امنیت  هستند و ما دستورات لازم را در این رابطه  ابلاغ کرده‌ایم و این بازی به امید خدا بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد.

حسنی‌خو در پایان در ارتباط با خطر گروهک تروریستی داعش گفت: در کنار همه خطراتی که ایران اسلامی را تهدید می‌کند، موضوع داعش هم مطرح است. ما جدا از سایر کشورهایی که ممکن است هدف این گروهک قرار بگیرد، نیستیم اما بحمدالله و از صدقه سر خون شهدا و سربازان گمنام امام زمان (ع) امروز امنیت جمهوری اسلامی امنیت بسیار بالایی است و برای کشورهای منطقه در این زمینه الگو حساب می‌شویم و ما نیز در همین راستا باید دقت کنیم تا خدای نخواسته آسیبی به هیچ یک از هموطنانی که علاقمند به ورزش و دین مسابقات ورزشی هستند، نرسد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین