اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۴
من‌سیتی سبک بازی هجومی‌اش را تغییر نخواهد داد

پیگرینی: آگرو هنوز آن آگروی فصل گذشته نیست

سرمربی ۶۱ ساله آبی‌پوشان شهر منچستر تأکید کرد مهاجم آرژانتینی تیمش هنوز جای بهتر شدن دارد.
۱۱:۱۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- در پیروزی 6 بر صفر روز گذشته (یکشنبه) منچسترسیتی بر کوئینز پارک‌رنجرز در هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، سرخیو آگرو آرژانتینی هت‌تریک کرد تا با حفظ صدرنشینی خود در جدول گلزنان لیگ برتر یک گام دیگر به کسب کفش طلای این رقابت‌ها نزدیک‌تر شود.

مانوئل پیگرینی پس از این بازی به خبرنگاران گفت: وقتی می‌بینم آگرو این طور بازی می‌کند و پیشرفت در کارش دیده می‌شود، خیلی خوشحال می‌شوم ولی او هنوز آن بازیکن سال گذشته نیست. سرخیو در طول هفته سخت تلاش کرده بود و همچنان به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. او تنها 26 سال سن دارد و در آینده هم پیشرفت خواهد کرد. آگرو در ابتدای فصل جاری قراردادش را با منچسترسیتی تمدید کرد و اطمینان دارم که در آینده بازیکن مهمی برای این باشگاه خواهد بود.

سرمربی شیلیایی من‌سیتی با وجود اینکه در فصل جاری تیمش در کسب جام ناکام ماند، عنوان کرد: ما سبک بازی خود را تغییر نخواهیم داد. خیلی مهم است که تیمی هجومی و گلزن داشته باشیم. ما نمی‌خواهیم تیمی داشته باشیم که یک گل بزند و اقدام به کنترل بازی کند. ما به دنبال چنین چیزی نیستیم.

پیگرینی تصریح کرد: به خاطر اینکه دروازه خود را مقابل کوئینز پارک‌رنجرز بسته نگه داشتیم، خوشحالم. ما تیم متعادلی داریم که با روحیه بالایی بازی می‌کند. بازیکنان QPR امروز دست به ریسک بالایی زدند چون برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر باید به پیروزی می‌رسیدند و در این فصل تیم‌هایی معدودی بودند که اینچنین مقابل ما بازی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای باشگاه منچسترسیتی خیلی مهم است که فلسفه فوتبالی خود را تغییر ندهد و من هم عقاید خاص خود را نسبت به فوتبال دارم. ما با تعداد گل‌های بالایی فصل گذشته به قهرمانی رسیدیم . در این فصل هم نه به قهرمانی لیگ رسیدیم و نه در جام حذفی موفق بودیم ولی تیم چه به پیروزی برسد و چه شکست بخورد باید روی عقایدش پایبند باشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین