اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۳۸

صالح: از هیأت رئیسه فدراسیون ممنونم اما تمام فکرم استقلال است

مربی تیم فوتبال استقلال هرگونه اختلاف با مجتبی تقوی را رد کرد و گفت: از هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم اما من همه فکر و ذکرم باشگاه استقلال است.
۱۲:۳۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-صبح امروز مطلبی در یکی از رسانه‌های ورزشی مبنی بر اینکه در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مسئله بازگشت مجید صالح به تیم ملی امید مطرح شده به انتشار رسید و از سوی دیگر دبیری یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی اعلام کرد که مجید صالح با مجتبی تقوی اختلاف دارد و به همین دلیل فعلا این مسئله مسکوت مانده است.

 به همین علت با مجید صالح مربی کنونی تیم استقلال تماس گرفتیم که وی در این باره گفت: در خصوص سوالی که شما پرسیدید دو مطلب باید عنوان کنم. در ابتدا باید اشاره کنم که من با باشگاه استقلال قرارداد حرفه‌ای امضا کردم و طبیعتا با توجه به مسئولیت سنگینی که در این تیم دارم تمام فکر و ذکرم استقلال است.

وی افزود: با هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر بازی‌های مهمی در پیش داریم که قطعا باید روی این مسابقات تمرکز کنیم.

مربی تیم استقلال افزود‌: البته جا دارد از تمام اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکر کنم ولی تا امروز که با شما صحبت می‌کنم نه از طرف فدراسیون با بنده و نه با باشگاه استقلال هیچ تماسی حاصل نشده است. ضمن آنکه همانطور که اشاره کردم من با باشگاه استقلال قرارداد دارم و به آن پایبند خواهم بود.

وی در خصوص اظهارنظر دبیری مبنی بر اینکه صالح با مجتبی تقوی اختلاف دارد و به همین دلیل شاید مسئله بازگشت مربی استقلال به تیم ملی امید منتفی شود، گفت: به نظرم آقای دبیری بر این اظهار نظر استنباط شخصی خودش را مطرح کرده است زیرا من هرگز با مجتبی تقوی اختلافی ندارم و اتفاقا باید به این نکته اشاره کنم که زمانی که سرمربی سایپا شده بودم تقوی اولین شخصی بود که با من تماس گرفت و تبریک گفت. من با تقوی هیچ اختلافی ندارم و این مسئله از نظر من درست نیست.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین