اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۰۸
نفت آمده بود تا از سپاهان امتیاز بگیرد

گردانی: بازیکن نفت هم گفت آن صحنه پنالتی نبود

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: خود بازیکن نفت که پنالتی را گرفته بود به من گفت این صحنه پنالتی نبود.
۲۱:۲۲ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حبیب گردانی پس از پیروزی تیمش برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. تیم نفت واقعاً تیم خوبی بود و آمده بود که در اصفهان از ما امتیاز بگیرد اما خوشبختانه توانستیم 3 امتیازی که خیلی برایمان حساس بود را کسب کنیم.

وی در مورد صحنه پنالتی که با خطای او داور برای نفت اعلام پنالتی کرد، خاطرنشان کرد: من توپ را زدم و به نظر من اصلاً پنالتی نبود. به هر حال کارشناسان داوری باید نگاه کنند و نظر بدهند، امیدوارم که آقای فغانی تصمیم درستی گرفته باشد اما باید بگویم خود بازیکن نفت گفت پنالتی نبود.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در مورد خوشحالی‌اش پس از پنالتی هدر رفته نفت بیان کرد: درست است، خوشحالی کردم چون پنالتی اصلاً درست نبود و خدا را شکر کردم که توپ به گل تبدیل نشد زیرا پنالتی سرنوشت‌سازی بود و اگر تبدیل به گل می‌شد شاید می‌باختیم.

گردانی که پس از پایان بازی با کلاه یکی از عکاسان سمت تماشاگران سپاهان رفت، در مورد این خوشحالی عجیب تصریح کرد: بله خدا را شکر که بردیم و دل هواداران را شاد کردیم. امیدوارم در دربی اصفهان هم ما را همراهی کنند تا بتوانیم به هدف خود برسیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین