اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۰۵۳

صالحی زاده: هدفم جبران ناکامی مسابقات جهانی فرانسه است

صالحی زاده: هدفم جبران ناکامی مسابقات جهانی فرانسه است
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی آسیا گفت: هدف اصلی ام موفقیت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و سپس موفقیت در بازی‌های آسیایی و جبران ناکامی رقابت‌های جهانی فرانسه است.
۰۳:۱۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

سید مصطفی صالحی زاده در گفت وگویی، درباره کسب مدال طلای قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر موفق شدم از عنوان قهرمانی سال گذشته ام دفاع کنم. هر چند آمادگی چندان بالایی نداشتم و تنها با پنجاه درصد آمادگی گام به میدان گذاشتم، اما خوشبختانه نتیجه مطلوبی گرفتم.

وی ادامه داد: امیدوارم در مسابقات پیش رو هم بتوانم همین روند را ادامه دهم. هدف اصلی من در وهله اول موفقیت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و سپس موفقیت در بازی‌های آسیایی و کسب یک مدال خوشرنگ در مسابقات جهانی و جبران ناکامی رقابت‌های جهانی فرانسه است.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی آسیا درباره تغییر قوانین و وزن کشی مسابقات در صبح روز رقابتها گفت: تغییر قوانین برای همه بود و من مشکلی از این بابت نداشتم، اما تجربه خوبی بود.

صالحی زاده درباره دلیل عملکرد ضعیف فرنگی کاران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بنظرم نتایج بدی نگرفتیم، در سه وزن اصلی المپیکی موفق به کسب مدال طلا شدیم، از طرفی بیشتر بچه ها با آمادگی 60 - 70 درصدی در مسابقات حضور پیدا کرده بودند. کشتی گیرانی مانند خدری و عبدولی اولین حضورشان در بزرگسالان را تجربه می‌کردند یا بهشتی طلا و خلیلی نخستین تجربه رسمی شان در تیم ملی بود. تقریبا نیمی از تیم کم تجربه و جوان بودند، از طرفی حق گرایی طلا بود. از سوی دیگر نحوه امتیازدهی تغییر کرده است در حالی که ما از تمام کشورها طلای بیشتری گرفته بودیم، اما پنجم شدیم.

وی خاطر نشان کرد: از کادر فنی تیم ملی که به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم، امیدوارم بازهم بتوانم خودم را ثابت کنم. از مربیانم سرحدی، همت، رسن، چنگیزی، ده مولایی، گندمگون، جهان کاظمی و مظفری فرماندار شهرستان تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
مرکز آهن
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین