اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۰۴۴

کربکندی: ذوب‌آهن می‌تواند الوحده امارات را شکست بدهد

کربکندی: ذوب‌آهن می‌تواند الوحده امارات را شکست بدهد
کارشناس فوتبال گفت: ذوب‌آهن می‌تواند الوحده امارات را در اصفهان شکست دهد.
۰۳:۰۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

رسول کربکندی در گفت‌وگویی در مورد بازی روز سه‌شنبه ذوب‌آهن با الوحده امارات گفت: الوحده تیمی پرنوسان نشان داده است که در بازی اولش پنج گل از لوکوموتیو ازبکستان خورد و در بازی بعدی در حالی که ۲ گل از حریفق قطری جلو بود ۳ بر صفر مقابل این تیم بازنده شد این نشان می‌دهد که الوحده تیمی غیرقابل پیش‌بینی و پرنوسان است.

وی افزود: ذوب‌آهن اما اکنون به هماهنگی لازم رسیده است و مشکلات نیم‌فصل اول در این تیم برتر شده و این تیم در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. ذوبی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا هم یک برد و یک باخت دارند  و فکر می‌کنم بتوانند الوحده امارات را شکست بدهند و به دور بعدی صعود کنند.

کربکندی در مورد اینکه ذوب‌آهن می‌تواند در این فصل به جمع تیم‌های برتر مسابقات راه پیدا کند، عنوان کرد: تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا معمولاً خوب نتیجه می‌گیرند اما در مراحل بالاتر با مشکلاتی مواجه می‌شوند. پرسپولیس فصل گذشته همین وضعیت را در آسیا داشت. تیم‌های پولدار عربی بازیکنان با کیفیت و تأثیرگذار خارجی را جذب می‌کنند. این بازیکنان حتی اگر پا به سن گذاشته هم باشند چون حرفه‌ای هستند در تیم‌هایشان تأثیرگذارند.

وی افزود: ذوب‌آهن در این فصل جایگزین نفت تهران در آسیا شد و شاید از ابتدای فصل برای آسیا تدارک ندیده بود. اما اکنون این تیم شرایط خوبی پیدا کرده و می‌تواند به راحتی از گروهش صعود کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین