اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۶۶۳۳

چطور یک ملی‌پوش به خودش اجازه می‌دهد تا به بزرگترش بی‌احترامی و فحاشی کند؟

چطور یک ملی‌پوش به خودش اجازه می‌دهد تا به بزرگترش بی‌احترامی و فحاشی کند؟
سرعتی‌زن تیم والیبال پیکان گفت: فرهاد قائمی در جریان دیدار تیمش با پیکان دستش را مقابل دهانش گذاشت و با خنده به من فحاشی کرد.
۲۰:۴۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

سعید مصطفی‌وند، سرعتی‌زن تیم والیبال پیکان درمورد شکست برابر بانک سرمایه و عدم صعود به فینال رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بعد از اینکه بازی نخست را واگذار کردیم در بازی دوم با تمام توان وارد زمین شدیم. ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم و تنها به پیروزی فکر می‌کردیم. در یک ست هم به هدف خود رسیدیم، اما در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

وی درمورد حواشی ایجاد شده در این مسابقه خاطرنشان کرد: متاسفانه در جریان بازی اتفاقی افتاد که برای من در چندین سال والیبالی‌ام رخ نداده بود. همین موضوع موجب شد تا در روزهای اخیر از همه نظر بهم ریخته باشم، چون انتظار چنین چیزی را نداشتم.

سرعتی‌زن تیم والیبال پیکان ادامه داد: در جریان بازی شهرام محمودی اسپکی زد و به صورت من برخورد کرد. این موضوع امری طبیعی بود و پس از آن هم محمودی از من عذرخواهی کرد، اما متاسفانه قائمی حرکاتی انجام داد که در شان یک بازیکن ملی‌پوش نیست.

مصطفی‌وند با بیان اینکه من معترض شد، اما کنترل شده حرف‌هایم را مطرح کردم، گفت: در آن لحظه خیلی خودم را کنترل کردم تا جو بازی خراب نشود. من نه فحاشی کردم و نه حرف بدی زدم، بلکه تنها دنبال دلیل فحاشی قائمی به خودم بودم. چرا یک بازیکن ملی‌پوش باید به خودش اجازه بدهد تا به بزرگترش بی‌احترامی و فحاشی کند؟

وی عنوان کرد: در چند سال اخیر به هیچکس اهانت نکردم، چون دوست ندارم کسی از من رنجیده شود. از قائمی توقع چنین رفتاری نداشتم. حتی اگر من به عنوان یک بزرگتر حرفی به وی بزنم، نباید چنین رفتاری کند؛ اون دستش را مقابل دهانش گذاشت و با خنده با من فحاشی کرد!

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین