اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۶۴۱۳

۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان/اعتراض گسترش‌فولادی‌ها به داور بازی

۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان اعتراض گسترش‌فولادی‌ها به داور بازی
بیش از ۸ هزار تماشاگر اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان به تماشای بازی سپاهان نشستند.
۱۷:۲۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

 از اصفهان، تیم‌های سپاهان و گسترش‌فولاد تبریز از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند.

* داور بازی در وقت اضافه نیمه اول به سود گسترش فولاد خطا اعلام کرد اما اجازه زدن ضربه را به این تیم نداد و همین موضوع سبب اعتراض شدید فیروز کریمی و بازیکنان گسترش فولاد به داور شد.

* پس از پایان نیمه اول بازیکنان سپاهان با عزیز معبودی که خیلی زود به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد، صحبت کردند و به وی دل‌گرمی دادند.

* پس از پایان نیمه اول بازی پزشک و مدیر تیم گسترش فولاد در هنگام خروج تیم داوری از زمین به آن‌ها اعتراض داشتند که چرا در صحنه مصدومیت عزیز معبودی، بازیکن سپاهان را با کارت جریمه نکرده است.

* ابراهیم عالمه گلر سپاهان قبل از سایر بازیکنان در نیمه دوم به چمن نقش جهان آمد و با مربی خود شروع به گرم‌کردن کرد.

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه نقش جهان 8 هزار نفر اعلام شد؛ هواداران سپاهان از ابتدای بازی با شور خاصی تیم خود را تشویق می‌کنند و در ورزشگاه موج مکزیکی راه انداخته‌اند و تشویق ایسلندی انجام می‌دهند.

* در حالی که 70 دقیقه از بازی گذشته است فیروز کریمی هر 3 تعویض خود را انجام داده است و به دنبال تغییر روند بازی به سود تیم خود است؛ عرفان افراز در حالی به عنوان تعویض سوم گسترش فولاد وارد زمین شد که 10 دقیقه‌ای را کنار زمین منتظر بود.

* یکی از توپ‌جمع‌کن‌های بازی که پشت دروازه سپاهان قرار دارد با محمود قائد‌رحمتی بازیکن سپاهان که در حال گرم‌کردن بود عکس سلفی گرفت.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین