اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۶۳۵
تیم ملی آیینه فوتبال ایران است

کاشانی: وقتی پول نگرفته‌ام چطور باید اسناد هزینه‌ها را به فدراسیون فوتبال بدهم؟!

مدیر تیم امید فوتبال کشورمان گفت: وقتی هنوز 132 میلیون تومان کمک کمیته ملی المپیک را نگرفته‌ام، چطور باید بابت هزینه‌ها اسناد ارائه کنم؟
۱۱:۴۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حبیب کاشانی در خصوص برگزاری اردوی تیم امید در کشور امارات اظهار داشت: قرار بود ما در امارات دو بازی تدارکاتی با عراق و استرالیا داشته باشیم که تیم عراق از ما برای بازی دوستانه درخواست پول کرد، همین مسئله باعث شد که کادر فنی مخالفت خود را با این مسئله اعلام کند، اما توانستیم با استرالیا بازی خوبی انجام دهیم که اعضای کادر فنی تیم امید از این بازی راضی بودند.

وی ادامه داد: بازیکنان ملی‌پوش تیم امید فعلاً در اختیار باشگاه‌ها هستند و پس از دو هفته به ترکیه می‌رویم تا دو بازی دوستانه در آنجا داشته باشیم. بعد از آن از تاریخ 28 آذر تا 4 دی در کیش هستیم که قرار است با یکی از تیم‌های ویتنام، تایلند و کره شمالی بازی کنیم. بعد از اردوی کیش، سفری یک روزه به مشهد خواهیم داشت و پس از آن به قطر خواهیم رفت تا در مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک حضور پیدا کنیم و طلسم 40 ساله نرفتن به المپیک را بشکنیم.

مدیر تیم فوتبال امید که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد درباره مشکلات این تیم گفت: ما تا آغار مرحله انتخابی المپیک کمتر از دو ماه وقت داریم، اما با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستیم. اولین مشکل ما، مشکل لباس بود. همان‌طور که می‌دانید اسپانسر البسه تیم امید شرکت آل‌اشپورت است. ما برای گرفتن لباس‌های خودمان باید به امارات سفر می‌کردیم که در همین سفر اخیر با تخفیفی که از شرکت آل‌اشپورت گرفتیم 78 میلیون تومان پول لباس دادیم تا برای مسابقات قطر مشکلی نداشته باشیم، ضمن اینکه 20 هزار و 800 دلار هم پول اضافه بار دادیم.

وی افزود: مسلماً تیم بزرگسالان کشورمان آیینه فوتبال ایران است و ما انتظار نداریم آن‌طور که از این تیم حمایت می‌شود از تیم امید حمایت شود، چون تیم بزرگسالان درآمدزاست و مثلاً اگر به جام جهانی صعود کند 10 میلیون دلار پول می‌گیرد. ما می‌گوییم خوب است از این پولی که به تیم بزرگسالان می‌دهند یک مقدار هم در تیم‌های پایه هزینه کنند، چون این تیم‌ها نیاز به کمک دارند.

کاشانی خاطرنشان کرد: ما در جلسه‌ای که با رئیس فدراسیون فوتبال آلمان داشتیم او گفت برای اینکه فوتبال‌تان پیشرفت کند باید روی بازیکنان 10 تا 14 سال و تیم‌های پایه برنامه‌ریزی کنید. این در شرایطی است که وضعیت تیم‌های پایه ما خوب نیست.

وی درباره اینکه چرا مسئولان فدراسیون فوتبال 132 میلیون تومان کمک کمیته ملی المپیک به تیم امید را که در حساب فدراسیون فوتبال است پرداخت نمی‌کند، عنوان کرد: این مبلغ توسط کمیته ملی المپیک برای تیم امید به حساب فدراسیون ریخته شده است، اما وقتی برای دریافت این پول به فدراسیون مراجعه کردم آقای طباطبایی گفت اول اسناد هزینه را بیاورید تا ما پول را به شما بدهیم. حالا سؤال اینجاست، وقتی پولی نگرفته‌ام و خرجی نکرده‌ام، چه سندی را باید ارائه کنم؟!

وی ضمن تشکر از باشگاه‌هایی که با تیم امید همکاری می‌کنند، گفت: انصافاً باشگاه‌ها کمال همکاری را با ما دارند و حتی شاهد هستیم باشگاهی مانند ذوب‌آهن پنج بازیکن در اختیار تیم امید قرار می‌دهد. در کنار این مسائل باید از فرماندهی نیروی انتظامی، سپاه و نیروی زمینی ارتش هم تشکر کنم که در یک سال گذشته کمال همکاری را با ما داشته‌اند تا مشکلی بابت خروج بازیکنان نداشته باشیم. در مجموع ما مشکلاتی داریم که باید تا پیش از مسابقات انتخابی المپیک حل شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین